A tak jakbyście tam coś wrzucili to zawsze jakakolwiek informacja się przedostanie.
ʚ♥̈́ɞ(ू•ᴗ•ू❁)
#patronite #hejto
@Acrivec popieram!
@Acrivec albo na discordzie czy twitterze
@LM317T discord wymaga weryfikacji telefonem; twitter w sumie nie jest zła myśl - na patronite myślałem nad tym, że w sumie to bardziej 'prywatne', bo tylko subi by widzieli, więc nie muszą się bawić w pisanie tego z pięknym stylem i dorabianiem grafik
@Acrivec Czemu akurat Patronite, nie lepiej byłoby na TW/FB? Ja np. nie mam (i nie zamierzam mieć) konta na Patronite a zarówno na TW jak i FB mam konta.
Dają wpis o awarii na platformie która właśnie ma awarię i jest niedostępna? Oj, srogi fakup, srogi...........
Generalnie dobrą praktyką jest:
-
dawanie znać minimum tydzień (7 dni) - w przypadku planowanego downtime,
-
dawanie tzw post-mortem w ciągu 24 h od momnentu przywrócenia usług - w przypadku nieplanowanego downtime.
To jest branżowy standard.
@Acrivec od takich rzeczy jest twitter
Masz z resztą komunikat na Twitterku
https://twitter.com/Hejtopl/status/1617253274519834624?t=JVQCYP30SLcnHCdp8KNWww&s=19
Zaloguj się aby komentować