#podroze
#podrozujzhejto
#offroad
#nivaznegdziedroga
Kibicuję temu tripowi. Wrzucaj.
@yoowki podrzuć pineske na te forty
@Cybulion @yoowki Jako, że jestem z okolic pozwolę sobie odpisać Tobie - https://goo.gl/maps/3edsJDsuEG1E7WJL7
Na gmapsach wszystko jest zaznaczone. Obok jest też miejscówka z ostatniego zdjęcia z Punktu widokowego na Nogat.
Ciekawym miejscem niedaleko jest też zespół śluz w Białej górze.
@Fletcher a dziekuje dziekuje, dobry czlowiek z ciebie
@yoowki Marzy mi się jakaś stara terenówka jako hobby. Dla osoby z zerowym doświadczeniem w mechanice samochodowej, dlaczego to zły pomysł
@Fletcher dzięki za odpowiedź koledze. A co o marzeniu o terenówce to nie jest zły pomysł, jeśli masz garaż albo miejsce gdzie mógłbyś przy niej dłubać. Najwyżej doksztalcisz się na uniwersytecie YouTube.
@yoowki Ano garaż mam. Duże koszta oprócz samego zakupu? Wiem, że to absolutnie zależy od stanu i od furki ale może chociaż jak to w Twoim przypadku wygląda?
@Fletcher utrzymanie nivy jeśli używasz jako daily 50-200zł miesiecznie.
Jeśli lekki offroad turystyczny 100-250zł
Jeśli ostry offroad z topieniem 200-700zł
Pajero wg. Tego schematu
1. 250-350
2. 350-750
3. Sky is the limit
Miałem wiele 4x4 niva jest banalna w serwisowaniu.
Warunek spraności to kupowanie zachodnich częsci bo ruskie są z gównolitu.
Np. Taki przekaźnik świateł ruski 6zl a fiatowski 16 i ten ruski wytrzymuje czasem rok a czasem 3 dni.
Tak samo np. przegub ruski 45zl ukreca się co 3mc a niemiecki 116zl i żyje aż się planowo po 30k kilometrów nie rozpadnie.
Niva dla hobbysty jest perfekcyjna bo są polskie manuale do wszystkiego.
Na dodatek pasuja cześci z fiata i poldka.
Wszystko pięknie pojasnione ważne żeby na dzień dobry nie kupić trupa drutowanego.
@yoowki święta prawda, najważniejsze w nivie sprawdzić elektrykę i blachy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Jeśli zgnita a spod deski wystaje makaron to lepiej szukać dalej.
Zaloguj się aby komentować