Złożyłem reklamację z prośbą o naprawę, zapakowałem słuchawki, wszystko pięknie.
A tu kurwa taki brzdąc, (słuchawki normalnie kosztują 300 zł) dostaje fakturę korygująca na 1 kur.a grosz, bo to było w promocji. Nosz kurwa coś mnie zaraz zetnie. Co za knurski umysł tam siedzi, przecież mam kumpla z xkomu który dokładnie wie co się z tym sprzętem dalej dzieje.
Jeszcze w mailu mam
Za kwotę zwrotu możesz wymienić produk na inny!Nosz ku.... to jest jakiś żart.
Edit:, zadzwoniłem i najprawdopodobniej pogadam z xkomem jak mnie zadowolić.
#zalesie #xkom
@wiatraczeg śmiechu warte. Niech ich Amazon zje z takim podejściem do klienta.
@AdelbertVonBimberstein z Amazonem różnie bywa. Jakiś czas temu szwagier zamawiał słuchawki, coś w okolicach tysiąca złotych były. Jedna grała ciszej, więc chciał je wymienić na nową parę. Amazon zamiast tego zablokował mu konto i chłop się musiał pierdolić z supportem, co nie było łatwe.
@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Ja też już z amazona nic nie zamówię, po tym jak ojebali mi paczkę z elektroniki reklamacje odbiły się jak żul od ściany
@wiatraczeg jak składałeś reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową (rękojmia) i nie są w stanie naprawić to oddać gorsza to mogę tylko wtedy jak nie mają ich na sklepie. Obczaj, jak można je dalej kupić to pisz, że mają wysłać nowe. Podstawa prawna: art. 43d ustawy o prawach konsumenta
@evilonep za poradą zadzwoniłem, faktycznie "niedopatrzenie" i jutro zadzwoni do mnie ktoś z ich firmy
@wiatraczeg nie trzeba brać w cudzysłów tylko można od razu pisać, że oszustwo im nie wyszło.
Ja w tym miesiącu reklamowałam myszkę i miałem już kupić druga, bo założyłem z góry, że będą sprawę rozpatrywać miesiąc przynajmniej. A tu niespodzianka, bo Pan z X-kom sam zaproponował, że dadzą mi nowa myszkę od razu przy składaniu reklamacji, lub mogę wybrać sobie inną jeśli nie chcę takiej samej. Myszka o wartości ok. 500zł.
@HmmJakiWybracNick tu jest inna akcja, faktura zwrotna na 1 grosz, bo artykuły były w zestawie, rozumiesz?
Zaloguj się aby komentować