W poniedziałek pojawił się raport FAA na temat procedur i kultury bezpieczeństwa w Boeingu. Dochodzenie jest oczywiście związanie z incydentem Alaska Airlines 1282, ale jak czytamy w raporcie jego celem nie jest ustalenie przyczyn konkretnych wypadków lotniczych (tym, u wujka Sama zajmuje się NTSB), ale nakreślenie szerszego obrazka. Panel eksperów znalazł 27 uchybień i wystosował 53 zalecenia. Czy to dużo? Na pierwszy rzut oka tak, ale takie dochodzenia zawsze coś znajdują.
Cały dokument ma 50 stron i jeszcze przez niego się nie przebiłem. Na szczęście, na początku raportu jest krótkie podsumowanie. Na załączonych obrazkach dwa, moim zdaniem najważniejsze punkty. W dużym skrócie, pracownicy Boeinga nie do końca wiedzieli co robią.
Raport nie zawiera żadnych informacji na temat kultury bezpieczeństwa w Spirit Aerosystems, a to moim zdaniem jest tutaj również bardzo ważne.
Teraz Boeing ma 90 dni, żeby opracować postępowanie naprawcze.
#inzynieria #technologia #ciekawoski #lotnictwo
Cały dokument ma 50 stron i jeszcze przez niego się nie przebiłem. Na szczęście, na początku raportu jest krótkie podsumowanie. Na załączonych obrazkach dwa, moim zdaniem najważniejsze punkty. W dużym skrócie, pracownicy Boeinga nie do końca wiedzieli co robią.
Raport nie zawiera żadnych informacji na temat kultury bezpieczeństwa w Spirit Aerosystems, a to moim zdaniem jest tutaj również bardzo ważne.
Teraz Boeing ma 90 dni, żeby opracować postępowanie naprawcze.
#inzynieria #technologia #ciekawoski #lotnictwo
Zaloguj się aby komentować