W nawiązaniu do tego wpisu , wołam zainteresowanych, którzy o to prosili bo sprawa jest rozwojowa i paradoksalnie, Hejto mi nieco pośrednio pomogło w temacie

Tak więc kiedy napisałem bankowi że nie ma problemu i będę się kontaktował z VISA, chyba im faja trochę zmiękła i powiedzieli mi jak zgłosić formalnego complaina. Przez apkę się nie da bo coś się krzaczy i jak chcę wybrać datę transakcji to nie da się kliknąć dalej - nieważne co wybiorę xD No to zostaje stary dobry telefon.

2h później po przewaleniu się przez trzy automaty i kilka osób które były dość zaskoczone że dostałem kasę z powrotem a dalej mam problem - w końcu dokopałem się do jakiegoś Hasana który potwierdził że no... jednak muszę dzwonić do VISY bo to oni się tym zajmują i bank nie może absolutnie nic zrobić - czyli wróciłem do punktu wyjścia (ale przynajmniej mi dali numer gdzie mam dzwonić).

I teraz najlepsze - w czasie gdy wisiałem na telefonie - dostałem maila z Patronite że był problem z pobraniem kasy za mojego rogala. Tak jak się domyślacie - tam też miałem podpiętą starą kartę która bez problemu sobie chapała co miesiąc kasiorkę. Spoko, bo o tym akurat wiedziałem, ale kilka kliknięć więcej na Patronite i okazuje się że karta jest nadal aktywna, mimo że termin ważności poprawnie pokazywał datę ważności na styczeń tego roku.

I na dokładkę notka z regulaminu Patronite o tym jak działają płatności za subskrypcje:

Zasada działania: automatyczne pobranie kwoty wybranego progu z karty płatniczej/kredytowej raz w miesiącu
Termin zakończenia subskrypcji: brak, subskrypcja jest aktywna do momentu, w którym Patron sam anuluje wsparcie lub wystąpi jakiś błąd techniczny, który uniemożliwi pobranie pieniędzy (np. karta straci ważność)

Czyli bank jednak musiał coś zrobić że w tym miesiącu się nie udało tym samym dając mi kolejny argument żeby ich dojechać - GUD JOB!

Co ciekawsze Patronite figuruje w moich subskrypcjach w banku - ale nadal z podpiętą starą kartą, a jakieś Netfilxy i Spotify już pokazują nową - mimo że sam nic nie zmieniałem. Tak że polecam sobie dokładnie sprawdzić konta bo jeśli to VISA tak się bawi, to znaczy że tak może być wszędzie

@3cik @AndrzejZupa @bacteria @MojemuKotu

#uk
hellgihad userbar
1466dab0-a997-45f0-a112-d1c2232c50d6
otoczenie_sieciowe

@hellgihad lata temu zablokowałam kartę płatniczą w mbanku, nie pamiętam czy była opcja rezygnacji po prostu wtedy czy dałam, że zgubiłam, cel był taki, żeby za nią nie płacić. Chciałam samo konto. Kazano mi ją zniszczyć i po temacie. Nie zrobiłam tego, nosiłam ja w portfelu.


Chyba z 2-3 miesiące potem przez przypadek przyłożyłam ją do terminala i... przeszło. Zadzwoniłam na infolinię, żeby nie było potem na mnie, że im jakieś alerty pójdą, że nieaktywna karta została gdzieś używa, więc pewnie kradziona. Powiedzieli, że nic się nie dzieje, ale kartę mam serio zniszczyć.


Także tak wygląda(ła) właśnie blokada karty. Ktoś ją ukradnie, blokujesz, a ona dalej działa (?).

hellgihad

@otoczenie_sieciowe To jest trochę inny temat szczerze mówiąc. Jak tak o tym pomyślałem to wydaje mi się że zarówno mój hosting jak i Patronite po prostu nie zupdatowali sobie u siebie nowych numerów - a takie Netflixy czy Amazony już to zrobiły.

Niemniej ja nie chcę żeby to tak działało - nie po to podpinam pod subskrypcję karte z terminem ważności żeby mój bank czy VISA przekazywał dane nowej do dostawcy. Na ważne rzeczy mam Standing Ordery i Direct Debity które lecą dopóki ich nie skasuję.

Ilu z wam lecą jakieś gównosuby z których tak naprawdę nie korzystacie? A jakby przyszedł email że trzeba podpiąć nową kartę bo stara wygasła to bym się zastanowił czy ja naprawdę tego potrzebuję.

Zaloguj się aby komentować