https://www.hejto.pl/wpis/siemandero-jesien-juz-za-progiem-chcialbym-dolozyc-sobie-grzane-lejce-do-kibla-n
Widać bogactwo! ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ
Ukłony dla @szczekoscisk @knoor i @musimury za rady!
Podpięte pod kierunkowskazy i zmieniony bezpiecznik na bardziej tłusty.
#motocykle
ja tam wole dedykowane ale pewnie nie ma takich do każdego typu maszyny w ofercie producenta
@SuperSzturmowiec na razie nie zmieniam sprzęta...może za jakiś czas Forza 750 - tam już chyba fabryka daje.
@AndrzejZupa też właśnie nad nią myślę bo t-max niestety jest znacznie droższy i pali dużo więcej.
@SuperSzturmowiec zrobilem porównanie do BV'ki - mieści mi się na miejsce postojowe.
A poza tym chyba nie ma konkurencji w sumie....jedyne co mi sie nie podoba to łańcuch (ale jestem w stanie przełknąć ten kompromis).
@AndrzejZupa no tez mi sie nie podoba ale olejarka i sprawa załatwiona . jest tez centralka takze psiknąć na postoju to robota raz dwa.
Jak mi przedłużą rentę to chyba zmienię na wiosnę
@AndrzejZupa teraz sobie oglądam filmiki o xadv 750 nie powiem ciekawa alternatywa trzeba będzie się przejechać jednym i drugim. Bo trochę kiepsko będzie jak Forza 750 będzie amortyzować tak samo jak mój xmax .
Ale daleka droga do zmiany. Może za ten czas skończą produkcję i wypuszcza coś innego czy coś
@SuperSzturmowiec zerknij na to:
https://www.hejto.pl/wpis/skuter-poszedl-w-swiat-to-chetnie-sie-opinia-z-jazdy-podziele-honda-adv350-model
Ani to kibel ani motur.
Ja szukam wygody i ochrony przed wiatrem a tu Forza podobno nie ma sobie równych...w teren nie wjezdzam, chyba, że na mniejszych pojemnościach ¯\_(ツ)_/¯
@AndrzejZupa tu akurat ta mała adv i z prawdziwym adv nie ma nic współnego . nawet nie ma regulacji zawieszenia tylnego LOL - jak mozna wypusić takie coś . Gadałem z jednym gościem to z pasażerką było ok. ale jak jeździ sam to zawieszenie tył zbyt twarde . A CVT jak CVT dużo hałasu mało osiągów xD .
forza 750 - czylirewelka jak u mnie tyle ze wtedy trochę szybciej śmigam
Przy toczeniu się w okolicach 90 km/h kiedy bieg jest na szóstce, a obroty są pomiędzy 2500-3000 obrotów spalanie w tym skuterze potrafi mi spaść do 2,8 litra paliwa na 100 km!
fajny tekst https://www.itakwqlko.pl/2023/09/honda-forza-750-test-dlugodystansowy.html
@AndrzejZupa problem tez bedzie sprzedać tzn za grosze pojdzie bo moj rocznik to 12 tys na otomoto z przebiegie o polowe mniejszym
Także już jestem wyleczony ze zmiany moto
Do śmierci będę nim jeździł
@AndrzejZupa no pisze o tym ze moze bedzie na sprzedaż post z lipca https://www.forum.burgmania.net/topic/48050-honda-forza-750-w%C4%85tek-og%C3%B3lny/page/20/#comments
-
dużo osób zmienia jak ma kasę na inny.
-
mi brakuje tak naprawdę przyspieszenia przy wyższych prędkościach i lepszych hebli.
-
Co prawda ma dużo dodatków ale mi ni potrzebne
-
7694 zł Pakiet Travel - Komplet kufrów bocznych + torby wewnętrzne + mocowanie
-
5959 zł Komplet kufra centralnego "SMART" - otwierany komfortowo bezkluczykowo
jakbym brał to zwykły kufer centralny bez bajerów. i bez bocznych bo mi nie potrzebne
Wole dołożyć 12 i mieć nówkę
@SuperSzturmowiec zdecydowanie
@SuperSzturmowiec w sumie jak patrzę na ceny i na to, że mam sprawdzone moto to zmiana jest mocno daleko...może brakuje mocy przy wyprzedzaniu tirów, ale reszta jest ok...robię trasy, pod dupę mogę worek ziemiaków włożyć, pasek do wymiany co 25k...Olej ciut częściej bo właśnie zrobiłem zmianę po 3k i byl czarny...no, ale takie są konsekwencje latania 120-140 po trasie¯\_(ツ)_/¯
@AndrzejZupa Najlepsze, ja wymieniłem oryginalne od Yamahy na Oxfordy i są lepsze
@Orzech dlaczego? w orgininałach jedynie brakuje mi pośrednich temperatur. bo na 1 troch słabo a na 2 zbyt ciepło
@SuperSzturmowiec U mnie da się to regulować - każdy stopień możesz wyregulowac w 10stopniowej skali. A oryginaly są słabe - grzeją słabo i nierowno
Zaloguj się aby komentować