Uwielbiam te wszystkie chujowe telefoniczne systemy obsługi klienta gdzie przez kilka minut wysłuchujesz informacji, które cię gówno obchodzą, następnie przez kolejne kilka przeklikujesz się przez opcje, z których żadna nijak nie pasuje do twojej sprawy, a następnie w 20 sekund załatwiasz temat z konsultantem. xd
ZygoteNeverborn

@cotidiemorior To są testy na cierpliwość i inteligencję. Nie przejdziesz - nie ma sensu z tobą gadać.

kodyak

No beznadzieja, ja to od razu słucham tylko jak się połączyć z człowiekiem, przeważnie jest to ostatnia opcja

tatarysh

@cotidiemorior często jest tak, że właśnie po wybraniu kilku razy opcji na klawiaturze numerycznej to łączy Cię z człowiekiem który będzie wiedział jak zająć się sprawą, dlatego to trwa potem 2-3 minuty i koniec.

ZohanTSW

Zawsze próbuję najpierw z 10 razy nacisnąć hash co często powoduje tyle razy błędny wybór że od razu łączy z konsultantem. Czasami odpowiedź "błędny wybór" pozwala pominąć pierdololo o rodo i kto jest właścicielem moich danych osobowych więc też taki profit może być

wampirek

O ile do konsultant sie dostanisz a nie bedziesz gadac z idiotycznym botem ktory doslownie powtarza formulki ze strony internetowej ;_;

Zaloguj się aby komentować