Otóż od jakiegoś tygodnia, od aktualizacji ich aplikacji Lidl Plus - gdzie można zebrać czasem promocje na produkty - aplikacja ta nie działa. Uruchamia się, mieli chwilę i oznajmia "Coś poszło nie tak" xD
Dostają w sklepie Google oceny jedynki z informacją (pomimo opinii widocznie opłaconych, że appka jest super i ogólnie fajnie działa, pewnie by ratować wizerunek), że wiele ludzi ma takie same problemy niezależnie od marki telefonu.
Jakiś kmiotek czy zespół desygnowany do odpowiadania na opinie sugeruje, uwaga:
-
skontaktować się z Lidlem wg informacji na stronie Lidla - czyli tak naprawdę wysłać formularz kontaktowy z opisem sytuacji, gdy opis sytuacji mają, k⁎⁎wa, w sklepie Google wraz z opiniami: czyli "Coś poszło nie tak", aplikacja się nie uruchamia, podane różne marki telefonów i czas pojawienia się błędu - czyli od ostatniej aktualizacji. Ale widać to nie jest do ogarnięcia.
-
usunąć dane aplikacji. Zrozumiałe, ale mają już informację, że to w ogóle nie pomaga.
-
usunąć historię ustawionej przeglądarki w telefonie. xD No to mnie rozjebało na łopatki, tak głupia jest to porada. Zresztą też już wiedzą, że nie pomaga.
Nadmienię, że powyższe "rozwiązanie" problemu pojawia się pod każdą negatywną opinią, pomimo faktu, iż ludzie już od paru dni piszą, że to w ogóle nie rozwiązuje problemu. Czyli jazda wg schematu i fajrant.
Jednym słowem kpina, żenada, chuje muje dzikie węże, a osoba odpowiedzialna za odpisywanie na opinie nie ma krzty rozumu i godności, by powiedzieć kierownictwu: "ALE K⁎⁎WA LUDZIE PISZĄ, ŻE TO NIE DZIAŁA, DAJCIE ZNAĆ IT" - czy tam firmie zewnętrznej lub hindusom odpowiedzialnym za "rozwój" aplikacji.
Generalnie j⁎⁎ać prądem.
#bekazpodludzi