zakładać gumę? warto
Mam w szosie od 4 sezonów i moim zdaniem warto. Oczywiście z obręczmi dedykowanymi do tubeless. Nie miałem żadnego kapcia. Nie uszszelnilo tylko tego
@czupki w szerokich oponach - warto. Zdarzyło mi się wielokrotnie dopompowywać po przebiciach, których nawet nie zauważyłem.
Wady - dobrze wozić ze sobą pompkę, na wąskich obręczach (poniżej 20mm) taśma się źle układa, a zakładanie ponownie używanych opon TL potrafi być bardzo trudne, Przez to ostatnie zainwestowałem w kompresor 24L
@ujdzie @mart
W gavelu mam TL i tam się to sprawdza i ma o tyle sens, że już nie łapię kapci, tzn. łapię, ale się uszczelniają więc jadę bez zatrzymywania się. Ale szukam jakiegoś konkretnego argumentu do zastosowania TL w szosie. Jeżdżę na Conti 4Seasons 28 i od kiedy ich używam, to kapcia nie złapałem (od ponad 3 lat, jakieś 40kkm), a niejednokrotnie są drogi szutrowe i inne nędznej jakości. Dlatego wypatruję jakiegoś konkretnego argumentu, że to ma sens. Czegoś co robi zauważalną przewagę nad dętkami.
@czupki jeżeli nie łapiesz kapci to ja nie widzę większego sensu. Opony drogie, jebania z montażem trochę jest, a profit z komfortu trochę niższego ciśnienia jest mocno homeopatyczny.
@czupki do ilu pompujesz koła? Też mam 28mm tyle, że GP5000 TL i ładuje jest do 5,5-5,8 przy mojejj dosyć ciężkiej dupie 90kg w komforcie kolosalna różnica.
@mart jak zrobiłeś taką dziurę?
@mart ważę 68-70kg i pompuję miedzy 5-6, bo tak jest komfortowo, a różnicy na prędkości nie ma żadnej. Między 4-5 da się jeździć, ale już dziwnie miękko się robi.
@Paczek_w_masle zdjęcie nie moje
@Paczek_w_masle a przez własne lenistwo i głupotę
Zaloguj się aby komentować