#polska #motoryzacja #samochody #4konserwy #bekazlewactwa #bekazpo #polityka
Przypominam że to właśnie Mati sam se wymyślił kamienie milowe KPO, bez konsultacji społecznych, a ta zła Łunia z Ryżym na czele tylko to podpisali.
@Tuniex Tak tak wszyscy się spuszczali nad tym KPO jakby to było jakieś wybawienie dla Polski. Jedni ile to oni nie załatwią a drudzy ile to tracimy bo nie ma dalej pieniędzy z KPO.
Nie wiem jak jest w innych krajach EU ale w dojczlandi płaci się od dawna "podatek drogowy", za 1.9l ropa płaciłem 293€ na rok, teraz 2.0l ropa i jakoś 330€ na rok.
W Polsce podatek drogowy jest już wliczony w cenę paliwa, jeździsz więcej płacisz więcej. W artykule jest mowa o nowym podatku od posiadania a nie podatku drogowym, który docelowo będzie obowiązywać w całej unii, w Niemczech też nad tym pracują
@meciasek Holandia tak samo. Duży diesel drogo, mała benzyna tanio. Ale weź jak to tak Polaczek w 1.0 benzynowym, toż to takiemu paniczowi nie przystoi. Tylko 3.0 dieselek w 2,5 tonowym 20-letnim bmw.
@Nighthuntero "...Najbardziej neutralne finansowo rozwiązania"
Już to widzę, dopierdolą ci za starego trupa z 2003 z 1.6 pod maską, ale nowy suvik z V6 będzie płacił jakieś śmieszne grosze
@Eternit_z_azbestu podaj mi jakiś 1 racjonalny powód dla takiego "czegoś starszego z V8". Tylko nie mów o dźwięku, bo to jest jakaś sztucznie wytworzona choroba psychiczna.
@viollu Mogę nawet więcej.
Primo, są zazwyczaj niewysilone, mało koni z litra więc zazwyczaj ich trwałość idzie w setki tysięcy km.
Sceundo, gigantyczny moment obrotowy. Można sobie cruzować po autostradzie z prędkością obrotową 1500RPM jak w dieslu.
Tertio, spalanie nie wychodzi tak źle. Z cheatem w postaci LPG koszty są w okolicach auta segmentu D na samej benzynie.
@Eternit_z_azbestu mój koleżka ma terenówkę z 4.0 V8 i spalanie po mieście ma trójkę z przodu.
@Nighthuntero rozumiem, że wszystkie wpływy z tych podatków w całości pójdą na niwelowanie skutków zanieczyszczeń/emisji, a nie na bombelki, prawda? Prawda?
Zaloguj się aby komentować