#transporttoniebajka #bekaztransa
Podsumowałem przejechane przez firmę w tym roku kilometry. 828 160 zrobione przez 6,3 busów. 0,3 liczę skoczka który lata często jako adhoc.
Średnia spalania na całą firmę wyszła 8,9l/100km. Odliczając webasta i doraźne stanie na klimie w przypadku pauzy w upale wyszłoby zapewne coś około 8,7. Czyli bardzo dobry wynik.
Na ten dystans wypadły dwie kolizje, obie nie z winy kierowcy.
Statystyki u góry wysokie:
Skuteczność 99,9%
Punktualność 97,6% (pieprzone kontrole na granicach)
Uszkodzenia frachtu: 0,00%
Skargi oddziałów: brak.
Skargi terminala: brak.
Czyli dobry to był rok.
ciszej

@Fishery jak młody nr 2?

FoxtrotLima

@Fishery 8,7l/100km to rewelacyjny wynik.

Jeździłem kiedyś starym zdezelowanym Masterem w hurtowni spożywczej, wiecznie przeładowanym i łykał na luzie 15l/100km.

ArmandoNumber5

@Fishery Punktualność 97,6% w ciągu roku? Ło Panie, czapki z głów.

Fishery

@ArmandoNumber5 Na każdej trasie mamy ustalone prędkości z którymi należy jechać aby zdążyć idealnie na czas. Poza tym kierowcy po latach jazdy na tych samych trasach mają obcykane kiedy, którędy jechać aby się wyrobić.

Kolejna sprawa to dobre układy z magazynierami którzy bez patrzenia na zegarek piszą właściwą godzinę.

bori

@Fishery To na nowy rok życzyć utrzymania wyników i spokoju z kierowcami

Niv

8,9l/100km


@Fishery to mniej niż w moim rodzinnym kombi z trzema babami ale w sumie z ich tobołami to może więcej ważyć niż twój dostawczak.

Fishery

@Niv @FoxtrotLima Jeździmy po płaskim, zawsze z określoną prędkością, nigdy nie przeładowani. Jest to o tyle zabawne że na podstawie Excela z tankowaniami mogę określić jak mocno wiało w danym okresie. A druga tajemnica to to kierowcy mają premię za oszczędności.

camonday

@Fishery premia za oszczędności, to tym bardziej dziadek co na pierwszej trasie kradł był sprytny xD

Xianth

@Fishery a liczyłeś też może wskaźniki biznesowe jak np marża operacyjna itp.? Wychodzi znacząco lepiej niż przeciętna w branży?

Tak czy inaczej najważniejsze że jesteś zadowolony, tak trzymać!

Fishery

@Xianth Finansowo wychodzi znacząco lepiej niż przeciętny busiarski beduinizm z giełdy po Eu. Można powiedzieć że jeżdżę po stawkach dużych. Jednak ma to swoje minusy: 6 tras obstawia 8 samochodów. W razie awarii mam określony czas na podstawienie zastępczego, liczony w godzinach. Bywało że mimo dwóch zapasowych musiałem pożyczać jeszcze jednego busa. Muszę mieć sprawdzonych kierowców: Nie ma że ktoś zaśpi czy zapije: za takie coś statystyki lecą a to kończy się podziękowaniem za współpracę. I tym podobne niuanse

Xianth

@Fishery @Fishery skoro masz dobre wskaźniki finansowe to nie myślałeś o skalowaniu w górę chociażby za pomocą tak nielubianej w Polsce giełdy? Czy też wolisz pozostać firmą rodzinną, jak ci się to widzi?

Fishery

@Xianth Nie myślę w ogóle o tym. Jestem powiedzmy na emeryturze i ta firemka to bardziej hobby. Miałem już propozycję objęcia dodatkowych tras w trybie bezprzetargowym jednak nie zdecydowałem się na to. Takie tam "work life balance" ;)

Zaloguj się aby komentować