#bhp Znajomy miał ostatnio wypadek w czasie rozładunku towaru z naczepy. Kiedy był na górze i zsuwał dach do rozładunku to spadł z wysokości
Realia są takie, ze kierowcy robią bardzo dużo przy załadunku/rozładunku żeby szybciej wyjechac.
@okolicznosciowy Zsuwał.
@okolicznosciowy już z 8 lat nie robię na magazynie, ale u nas zawsze jak zsuwali, to deską zapierali dach i jazda normalnie po podłodze. Czasami jak się przekosiło, to tylko się wspinali po słupku. Gdzie on tam właził?
@poq dziękuję za korektę
@Mowi "już z 8 lat nie robię na magazynie, ale u nas zawsze jak zsuwali, to deską zapierali dach i jazda normalnie po podłodze. Czasami jak się przekosiło, to tylko się wspinali po słupku. Gdzie on tam właził?" Był załadowany po sam dach i nie mógł go zsunąć od wewnątrz
@Kanciak "Realia są takie, ze kierowcy robią bardzo dużo przy załadunku/rozładunku żeby szybciej wyjechac." Rozumiem. A co w przypadku gdy kierowca powie na magazynie ze ma w nosie czas i mają to zrobić zgodnie z BHP? Jest taka opcja?
@okolicznosciowy kurde, to słaba sytuacja. Nie znam się na takim podziale odpowiedzialności, co kto musi, ale na 99% każdy będzie się wypierał - pracodawca, że magazyn miał pomóc, magazyn, że nie ma takiego obowiązku itd. Wiesz jak jest
@Mowi eh, nie mieści mi się to w głowie że kierowca musi skakać po dachu bez zabezpieczenia :((( Ale przecież może chyba kierowca powiedzieć że żąda rozładunku zgodnego z BHP?
@okolicznosciowy oczywiście ze jest. Tylko kierowcy spieszy się zawsze, on nie pracuje od-do. Założymy ze podjeżdża na załadunek o 14 a firma robi do 15 i mówią mu-jak pomożesz to zdążymy jak nie, kiblujesz do jutra:/ Oczywiście można się uprzeć ale najczęściej się kończy tak, że to kierowca robi sobie pod górkę. Za czasów covida się nagle okazało, że kierowca może podstawić auto, podać papiery i nie uczestniczyć w załadunku/rozładunku ale tego już nie ma, choć kierowcy coraz mniej chetnie robią nieswoją robotę.
@Kanciak dziękuję za odpowiedź!
Zaloguj się aby komentować