Tą Barbie były zasrane całe TV od rana do wieczora. Już wtedy wiedziałem, że to "MA" się sprzedać i chu...
#barbie #filmy #oppenheimer #hollywood
no barbie tak ale na Nolana filmy zawsze jest hype chodzby nagral jak sra na biegunce.
@ErwinoRommelo, no właśnie o to mi chodzi, że ktoś się podpiął po sukces z góry.
@cdbs no ale trzeba przyznac ze marketing jest genialny, premiera w ten sam dzien fimow o diametralnie innej tematyce / stylistyce, same gwiazdy w obsadzie ( i to mowie bez pogardy bo Gosling / Robbie / Murphy / Damon to dobre aktorzyny),cala memosfera ktora sie kreci na tym itp, na serio dziala i na 100% sie przeniesie na dobre wyniki finansowe, a koniec koncow o to sie rozchodzi. Tematyka tez jest taka po cala publike bo kto nie zna Kena / Barbie albo kto nie uczyl sie na histori o projekcie Manhatan.
@ErwinoRommelo, Ken taki trochę stary w tym filmie xD
@cdbs może i na rekordową skalę by się nie rozeszło, ale no ci aktorzy + popularność lalki barbie by zrobiły robotę, no i pozytywne recenzje
A Nolan to też marka sama w sobie, a gdy dziś temat atomu jest aktualny jak dawno nie był, to też musiało się przyjąć
@smierdakow, true. Z popularnością Barbie się nie zgodzę. Moim zdaniem film jest desperacką próbą wrócenia hype'u na lalkę z lat 90-2000. Przyszły smartfony i kupowanie Babrie przestało mieć sens.
temat atomu jest aktualny
@smierdakow już na GW widziałem felieton, jakoby film wspierał narrację kremla...
Coraz trudniej traktować współczesne media poważnie. Same nakręcają marketing do granic absurdu.
@cdbs popularność barbie przyciągnęła ludzi 30+, a sprzedaż lalek na pewno będzie teraz ogromna xd
@smierdakow, teraz to mnie zaskoczyłeś. To widzę to trochę tak:
@cdbs no zapewne nie planowali tego jakoś, ale pojawiło się kilka memów i teraz już ludzie sami się nakręcili xD
@cdbs większa kasa poszła na promocję niż na sam film. To musi się zwrócić i pewnie się zwróci https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/obsesja-barbie-film-opinie-marketingowy-majstersztyk-reklama-opinie
@Miedzyzdroje2005, to najbardziej smuci...
@cdbs gdyby była klapa kinowa, straty poszłyby w miliardy. Zobacz takiego Flasha, którego zdjęli z kin po 5 tygodniach. Indiana Jones nawet się nie sprzedał
@cdbs z drugiej strony, poczekajmy na drugi weekend. Obstawiam, że Nolan będzie trzymał się stabilnie w boxoffice, a Barbie może się znudzić. Reklamą do pożygu. Albo będzie wzrost, bo reklama zadziała i ludzie pójdą jak to bydło za modą
@cdbs pewnie, że sztuczny, bo tu chodzi tylko o to, żeby odciągnąć ludzi od platform streamingowych i przyciągnąć z powrotem do kin.
A to sie nie uda.
Zaloguj się aby komentować