Temar: Z nowym pokoleniem nadchodzi nowe spojrzenie na mleczarstwo

Temar: Z nowym pokoleniem nadchodzi nowe spojrzenie na mleczarstwo

www.portalspozywczy.pl
Rynek mleczarski przechodzi obecnie dynamiczne zmiany, które wpływają na preferencje konsumentów i sposób, w jaki wybierają produkty. - Obecny rynek wymaga od nas większej otwartości na nowe trendy i zrozumienia potrzeb klientów, które stale rosną. Chociaż wyzwania są duże, to jednocześnie pojawiają się nowe możliwości, które firmy mogą wykorzystać, jeśli odpowiednio dostosują się do tych przemian - mówi dr Jan Klaczak, wspólnik w firmie PPH Temar sp. z o.o. sp.k.

Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów, a ich oczekiwania stale rosną, szczególnie w obszarach takich jak ekologia, etyczne pochodzenie produktów oraz wpływ diety na zdrowie. Młodsze pokolenia, zwłaszcza pokolenie Z, przykładają dużą wagę do tego, skąd pochodzą produkty, jak są wytwarzane i jaki mają wpływ na środowisko. Przykładem tego jest rosnąca popularność diet roślinnych, które pokazują, że konsumenci aktywnie poszukują alternatyw dla tradycyjnych produktów mlecznych. [...]

#zywnosc #polska #mleko #rynek #konsument

Komentarze (1)

superhero

@Mr.Mars pracowałem w branży -mleko uht - wysokotemeraturowo przetworzone mleko uht nadaje się tylko jako dolewka do kawy, smak jest ale bakterie mlekowe i naturalne witaminy zostały zabite w procesie pasteryzacji, pół roku termin przydatności,

mleko mikrofiltrowane pasteryzowane w niskiej temperaturze - potrafi się skwasić na półce sklepowej, ma krótki termin przydatności

przykład serki homogenizowane smakowe:

mleko od okolicznych dostawców rolników, wsad smakowy jest od firmy trzeciej, wuj wie co tam siedzi w środku, automat miesza i jest to pakowane do plastiku

Zaloguj się aby komentować