Niby człowiek stary a daje się tresować...
https://www.hejto.pl/wpis/technologia-smartfony-telefony-qva-mac-cos-nie-mam-szczescia-s23-ultra-3-miesiac
Podjechałem do sklepu Huaweia w Berlinie zapytać o gwarancję. Wyłuszczylem mój problem, pokazałem telefon miłej azjatce. Ta rzuciła okiem i bez zastanowienia orzekła że... Szkło ochronne się odkleiło.
Wtf? Jakie szkło? Przecież żadnego nie naklejalem.
Odpowiedź "Ale my naklejam fabrycznie!"
Okazało się że rzeczywiście producent zakłada dodatkową ochronę ekranu.
Człowiek już tak przywykł że obecne przy sprzedaży może liczyć na szpilkę i kabelek jako wyposażenie smartfona że nawet nie podejrzewał że ktoś będzie taki rozrzutny ;) Chociaż ładowarka i case w pudełku powinno dać mi do myślenia.
Chwilę pogadaliśmy, pożartowaliśmy z Ajfoniarzy a na pożegnanie zostałem obdarowany powerbankiem i smyczą.
Szanuję dbałość o klienta.