tak sobie jeszcze myślę o tej katastrofie lotniczej. Przyznaje że bardzo mi szkoda i jest to strata nieodżałowana samolotu
EMBRAER LEGACY 600!
to samolot budowany wiele miesięcy, przez pracowników z pasją
Typowy koszt zakupu używanego Embraera Legacy 600 wynosi 9,95 miliona dolarów. Cena może sięgać nawet 13,4 mln dolarów. Napędzane dwoma, montowanymi na rufie turbowentylatorami Rolls Royce AE 3007 o mocy 7953 funtów siły każdy, 600 rejsów odbywa się z prędkością 0,78 Macha (515 mil na godzinę) przy średnim zużyciu paliwa 312 galonów na godzinę
Embraer rozpoczął produkcję dużego odrzutowca Embraer Legacy 600 w 2002 roku i kontynuuje tę działalność do dziś. Kabina ma 42,4 stopy długości, 6,9 stopy szerokości i 6,76 stopy wysokości, co daje jej całkowitą objętość 1413 stóp sześciennych. Wymiary sprawiają, że jest wygodny dla 12 pasażerów, przy maksymalnej konfiguracji 16 miejsc. Bagażnik może pomieścić do 34 toreb, zakładając, że przeciętna sztuka bagażu jest mniejsza niż 5 stóp sześciennych. Maksymalny zasięg Embraera Legacy 600 (w zależności od wiatru czołowego, dużych wysokości, wysokich temperatur lub większej pojemności) wynosi 6000 km i maksymalna prędkość 524 mil na godzinę
Historia
Legacy 600 bazuje na modelu ERJ 135 ze zaktualizowanym kokpitem Mark I EMB-145. Posiada nowe dodatki, takie jak większy zasięg dzięki dodatkowym zbiornikom paliwa w ogonie, umieszczonym za bagażnikiem i przed skrzydłem.
Zaprezentowany w 2000 roku na targach lotniczych w Farnborough, Legacy może zabrać 13 pasażerów na odległość 3050 mil morskich (5650 km) lub 8 pasażerów na odległość 3450 mil morskich (6390 km). Modele Legacy obejmują Legacy Shuttle, czyli ERJ 135 z 19-miejscową kabiną pasażerską w standardzie; Legacy 600 konkuruje w górnej części gamy odrzutowców biznesowych z kabiną od średniej do dużej i jest uważany za samolot „Super Midsize”.
Później Embraer wprowadził na rynek szeroką gamę samolotów biznesowych, od podstawowego Phenom 100 po Lineage 1000, wariant E-190 odrzutowca biznesowego o bardzo dalekim zasięgu. W ciągu siedmiu lat działalności Embraer dostarczył ponad 150 samolotów Legacy 600
spójrzmy na rozszerzoną specyfikacje:
Szczegóły wnętrza
Liczba pasażerów: trzynaście (13)
Lokalizacja kuchni: Naprzód
Konfiguracja próbna do przodu: Cztery (4) fotele klubowe typu executive ze składanymi stolikami
Konfiguracja w połowie okresu próbnego: grupa konferencyjna z czterema (4) miejscami naprzeciwko kredensu
Konfiguracja kabiny rufowej: Dwa (2) kluby dla kadry kierowniczej naprzeciwko trzech (3) miejsc Berthable Divan
Umiejscowienie toalety: z przodu i z tyłu
Siedzisko skokowe: Tak
Wyposażenie kuchni: Piekarnik, kuchenka mikrofalowa, chłodziarka
Inne godne uwagi funkcje: Gniazda elektryczne w kabinie
Data ostatniej renowacji: Nowe wnętrze 2021
Wyświetlacz/Monitor(y) TV: Dwa (2) monitory grodziowe
System pokazów lotniczych: Tak
System zarządzania próbami: standardowy
Inne godne uwagi funkcje: Dwa (2) odtwarzacze DVD/CD
System telefoniczny: słuchawki kabinowe
Szczegóły zewnętrzne
Kolor(y) farby bazowej Biały
Kolor(y) pasków Czarny, Szary, Srebrny
Data ostatniego malowania Nowa farba 2021
Awionika
EFIS (elektroniczny system przyrządów pokładowych): 5-rurowy Honeywell Primus 1000
FMS (system zarządzania lotem): podwójny Honeywell
GPS (globalny system pozycjonowania): podwójny Honeywell
ADC (komputer danych lotniczych): podwójny Honeywell AZ-850
A/P (Autopilot): Pojedynczy Honeywell GC-550 CAT I i CAT II
VHF COM (komunikacja bardzo wysokiej częstotliwości): podwójny Honeywell RCZ-833 z odstępem 8,33
HF COM (komunikacja wysokiej częstotliwości): podwójny Honeywell HF-9000
SATCOM (komunikacja satelitarna): pojedynczy iryd
RADAR: Pojedynczy Honeywell WU-880
RADAR ALT (wysokościomierz radarowy): podwójny Honeywell RT-300
IRS (inercyjny układ odniesienia): podwójny laser Honeywell
XPNDR (Transponder): Podwójny Honeywell
EGPWS (wzmocniony system ostrzegania o bliskości gruntu): pojedynczy Honeywell Mark V z uskokiem wiatru
TCAS (system zapobiegania kolizjom drogowym): pojedynczy system Honeywell TCAS 7.1
CVR (rejestrator głosu w kokpicie): pojedynczy SSCVR
FDR (rejestrator danych lotu): pojedynczy SSFDR
i to tyle, chuja się znam na samolotach ale człowiekowi zwyczajnie przykro. Dobranoc
#lotnictwo
EMBRAER LEGACY 600!
to samolot budowany wiele miesięcy, przez pracowników z pasją
Typowy koszt zakupu używanego Embraera Legacy 600 wynosi 9,95 miliona dolarów. Cena może sięgać nawet 13,4 mln dolarów. Napędzane dwoma, montowanymi na rufie turbowentylatorami Rolls Royce AE 3007 o mocy 7953 funtów siły każdy, 600 rejsów odbywa się z prędkością 0,78 Macha (515 mil na godzinę) przy średnim zużyciu paliwa 312 galonów na godzinę
Embraer rozpoczął produkcję dużego odrzutowca Embraer Legacy 600 w 2002 roku i kontynuuje tę działalność do dziś. Kabina ma 42,4 stopy długości, 6,9 stopy szerokości i 6,76 stopy wysokości, co daje jej całkowitą objętość 1413 stóp sześciennych. Wymiary sprawiają, że jest wygodny dla 12 pasażerów, przy maksymalnej konfiguracji 16 miejsc. Bagażnik może pomieścić do 34 toreb, zakładając, że przeciętna sztuka bagażu jest mniejsza niż 5 stóp sześciennych. Maksymalny zasięg Embraera Legacy 600 (w zależności od wiatru czołowego, dużych wysokości, wysokich temperatur lub większej pojemności) wynosi 6000 km i maksymalna prędkość 524 mil na godzinę
Historia
Legacy 600 bazuje na modelu ERJ 135 ze zaktualizowanym kokpitem Mark I EMB-145. Posiada nowe dodatki, takie jak większy zasięg dzięki dodatkowym zbiornikom paliwa w ogonie, umieszczonym za bagażnikiem i przed skrzydłem.
Zaprezentowany w 2000 roku na targach lotniczych w Farnborough, Legacy może zabrać 13 pasażerów na odległość 3050 mil morskich (5650 km) lub 8 pasażerów na odległość 3450 mil morskich (6390 km). Modele Legacy obejmują Legacy Shuttle, czyli ERJ 135 z 19-miejscową kabiną pasażerską w standardzie; Legacy 600 konkuruje w górnej części gamy odrzutowców biznesowych z kabiną od średniej do dużej i jest uważany za samolot „Super Midsize”.
Później Embraer wprowadził na rynek szeroką gamę samolotów biznesowych, od podstawowego Phenom 100 po Lineage 1000, wariant E-190 odrzutowca biznesowego o bardzo dalekim zasięgu. W ciągu siedmiu lat działalności Embraer dostarczył ponad 150 samolotów Legacy 600
spójrzmy na rozszerzoną specyfikacje:
Szczegóły wnętrza
Liczba pasażerów: trzynaście (13)
Lokalizacja kuchni: Naprzód
Konfiguracja próbna do przodu: Cztery (4) fotele klubowe typu executive ze składanymi stolikami
Konfiguracja w połowie okresu próbnego: grupa konferencyjna z czterema (4) miejscami naprzeciwko kredensu
Konfiguracja kabiny rufowej: Dwa (2) kluby dla kadry kierowniczej naprzeciwko trzech (3) miejsc Berthable Divan
Umiejscowienie toalety: z przodu i z tyłu
Siedzisko skokowe: Tak
Wyposażenie kuchni: Piekarnik, kuchenka mikrofalowa, chłodziarka
Inne godne uwagi funkcje: Gniazda elektryczne w kabinie
Data ostatniej renowacji: Nowe wnętrze 2021
Wyświetlacz/Monitor(y) TV: Dwa (2) monitory grodziowe
System pokazów lotniczych: Tak
System zarządzania próbami: standardowy
Inne godne uwagi funkcje: Dwa (2) odtwarzacze DVD/CD
System telefoniczny: słuchawki kabinowe
Szczegóły zewnętrzne
Kolor(y) farby bazowej Biały
Kolor(y) pasków Czarny, Szary, Srebrny
Data ostatniego malowania Nowa farba 2021
Awionika
EFIS (elektroniczny system przyrządów pokładowych): 5-rurowy Honeywell Primus 1000
FMS (system zarządzania lotem): podwójny Honeywell
GPS (globalny system pozycjonowania): podwójny Honeywell
ADC (komputer danych lotniczych): podwójny Honeywell AZ-850
A/P (Autopilot): Pojedynczy Honeywell GC-550 CAT I i CAT II
VHF COM (komunikacja bardzo wysokiej częstotliwości): podwójny Honeywell RCZ-833 z odstępem 8,33
HF COM (komunikacja wysokiej częstotliwości): podwójny Honeywell HF-9000
SATCOM (komunikacja satelitarna): pojedynczy iryd
RADAR: Pojedynczy Honeywell WU-880
RADAR ALT (wysokościomierz radarowy): podwójny Honeywell RT-300
IRS (inercyjny układ odniesienia): podwójny laser Honeywell
XPNDR (Transponder): Podwójny Honeywell
EGPWS (wzmocniony system ostrzegania o bliskości gruntu): pojedynczy Honeywell Mark V z uskokiem wiatru
TCAS (system zapobiegania kolizjom drogowym): pojedynczy system Honeywell TCAS 7.1
CVR (rejestrator głosu w kokpicie): pojedynczy SSCVR
FDR (rejestrator danych lotu): pojedynczy SSFDR
i to tyle, chuja się znam na samolotach ale człowiekowi zwyczajnie przykro. Dobranoc
#lotnictwo
mial pecha, woził złych orków
Samolot nie posiada żadnej "rufy",
myslisz z jednostką pływającą.
@jamie-tee dokładnie. Samolot ma ogon. Rufę ma statek bądź okręt.
@MasterChef cały post brzmi jak tłumaczony przez translator. "Lokalizcja kuchni: naprzód".
Szkoda, bo pomysł na post fajny.
I te jednostki imperialne pomieszane z metrycznymi
Zaloguj się aby komentować