#motoryzacja #samochody
Przez trzy lata miałem Lexusa GS 300 (3.0V6) i cieszę się, że mogłem się pobawić motoryzacją. Te czasy już niedługo znikną.
@Kubilaj_Khan dlaczego znikną? Można prosić o krótkie wytłumaczenie dla laika?
@esterad motoryzacja upada w EU, bo są takie limity że już nie opłaca się robić samochodów spalinowych. A w szczególności tych mocnych.... no chyba że jesteś milionerem to nadal możesz kupować egzotyki.
@esterad bo np nie będą sprzedawać paliwa albo będzie jakiś limit dla "eko terrorystów".
Myślisz, że na samym zakazie sprzedaży aut spalinowych się skończy i że obecne auto będą jeździć aż padną? Śmiem wątpić patrząc co się dzieje w pierdolniku zwanym EU i nie tylko. W Londynie wchodzi oplata dla starych aut. 12.5f dziennie
Po paru latach od zakazu na bank wprowadzą kolejne "zachecacze" do zmiany auta na które może nie być cie stać.
@Klopsztanga @Kubilaj_Khan dzięki za opinię. Mnie osobiście motoryzacja niespecjalnie interesuje, więc wszystko mi jedno czy jadę samochodem spalinowym czy elektrykiem. Ważne, żeby zawiózł mnie z punktu A do B.
@esterad ja też. Jednak nie podoba mi się, że ktoś mnie zmusza. Skoro elektryki są lepsze to ludzie sami powinni chcieć je kupować. Tak samo jak wymienili tv i telefony na lepsze a nie zjebana unia europejska pod pozorem dbania o środowisko to wymusza. I po co ten pośpiech?
@Klopsztanga Subaru ma jeszcze model wrx i brc
Ament, JDM już nigdy nie będzie takie samo.
@Klopsztanga pls buy renault z naszym znaczkiem
Subaru jeszcze się broni kilkoma modelami ale to co się stało z Mitsubishi przez ponad dwie dekady to dramat. W latach 90 mieli 3000GT, Eclipse, Pajero, Galanta, Lancera i Colta, który nawet z silnikiem 1.6 był hot hatchem. Tam niemal cała gama modelowa poza Carismą i Space-vanami to była petarda. Najgorsze, że Mitsubishi jest ogromną korporacją, którą byłoby stać na robienie aut dla pasji i wychodzenie na tym na zero. Nie wiem jakim cudem doprowadzono do obecnej sytuacji.
PS. Co jakiś czas kolejna marka motoryzacyjna upada. Będę zdziwiony, jeżeli Mitsu przetrwa jeszcze 10-15 lat.
Gadałem z przedstawicielami Mitsubishi kiedyś na targach.
Oni są totalnie oderwani od rzeczywistości.
@Kismeth
Opowiedz wiecej co to znaczy,ze sa oderwani od rzeczywistości
Dużo by pisać. Ogólnie ich struktura zarządzania jest absurdalna.
Na targach chcieliśmy porozmawiać o dużych generatorach, które produkują. Kazali czekać na jakiegoś gościa co się tym konkretnie zajmuje, więc grzecznie usiedliśmy, czekaliśmy 15 minut, pan przyszedł, wysłuchał co i jak, oczywiście przez tłumacza, bo na targach międzynarodowych wzięli samych nieanglojęzycznych Japończyków, odesłał nas do drugiego kolegi. Temu na nowo trzeba było opowiedzieć wszystko, następnie on zawołał trzeciego gościa, ten dał nam jebitny formularz do wypełnienia na 6 stron co już samo w sobie było absurdalne, nawet zaczęliśmy go wypełniać z nim. Już z tym formularzem odesłali nas do kolejnego gościa, który go przeczytał i powiedział, że musimy wysłać zapytanie do nich przez formularz kontaktowy na stronie, bo inaczej nic nie wskóramy.
Wróciliśmy do Polski i dla beki w sumie szef kazał się skontaktować z Mitsubishi dla porównania oferty choćby. Wypełniałem ten formularz razem z dwoma inżynierami chyba z godzinę. Formularz wysłany. Nigdy nie odpowiedzieli xDDD
Ale przynajmniej mieli długopisy ze swoim logo, których pismo można zetrzeć z kartki papieru specjalną końcówką - dobry gadżet.
@Klopsztanga jebane suvy i crossovery motoryzacyjny rak
Mitsubishi in the 1990s bardziej mi się tak kojarzy
@Mjelon ło panie...
Zaloguj się aby komentować