Tak postanowilismy z kolegami zakonczyc weekend. Czasem warto odpuscic łatwą przyjemność szybkiego przelotu na rzecz przyjemnosci z wysilku i poczucia dobrze spelnionego nieobowiazku Zachęcam was pracowac nad swoim warsztatem, to się zwróci. No i ogromna satysfakcja, ze 8 coraz ciasniejsze. #pdk #motocykle
Szkoda ze nagrania nie mogę wrzucic
634b0f09-7bde-4a63-8390-e4021f7ee2d2
Jason_Stafford

Szkoda ze nagrania nie mogę wrzucic


@GrindFaterAnona wrzuć na yt albo streamable

Jason_Stafford

@GrindFaterAnona chłopy se w kółko jeżdżą

GrindFaterAnona

@Jason_Stafford to tak na początek, pewnie w kolejnych iteracjach zrobimy inne ćwiczenia

rybeusz

@GrindFaterAnona ten chłop po samej lewej to się prosi o nieszczęście. Zwykłe jeansowe spodnie, reszty stroju nie widać, ale podejrzewam że nie lepiej. Do czasu pierwszego szlifa Podpieranie się nogą przy skręcaniu, poważny błąd. Brak balansu ciałem, na ósemce potrzebny.

GrindFaterAnona

@rybeusz akurat chłop po lewej na 100% ma spodnie z protektorami, bo jeszcze o tym rozmawialiśmy tam. A szlifa zaliczył jakoś miesiąc temu. Po za tym nie wiem czy widzisz ale jesteśmy na parkingu. Ja jezdzilem w samej koszulce, bo było gorąco od silnika. podparcie poważny błąd? może na egzaminie. to są ćwiczenia, podpierasz się zeby się nie wyjebać. Zwłaszcza na początku, a to był jeden z pierwszych przejazdów. Oczywiście dążysz do tego, żeby w ogóle sie nie podpierać. Ale to tylko pokazuje jak słabą mamy kontrolę nad własnymi maszynami bez takich ćwiczeń. Ja się podparłem chyba z milion razy, a kumpel sie nie podparł raz i zaliczył glebę.

rybeusz

@GrindFaterAnona Moim zdaniem lepiej zaliczyć glębę i wynieść z tego naukę, niż robić sobie szkodliwy nawyk podpierania. Noga może się w ten sposób złamać, sznurówka czy coś zaplątać się łańcuch, rób jak uważasz, ale ostrzegam że to może być gorsze niż potencjalna gleba przy małej prędkości.

mrocznykalafior

ósemki to tylko do egzminu cwiczyłem lata temu, potem jakoś nie było okazji żeby w ruchu ulicznym to było potrzebne

GrindFaterAnona

@mrocznykalafior o panie, argumentacja jak z matematyką w szkole "jakoś nigdy funkcje nie były potrzebne w życiu". To jest ćwiczenie kontroli nad motocyklem. Im lepiej go kontrolujesz, im lepiej potrafisz nad nim zapanować, tym łatwiejsza i bezpieczniejsza twoja codzienna jazda będzie. Oczywiście, ze nie potrzebujesz ósemek, zeby jechać prosto i czasem skrecic. Na parkingu mozesz sobie nawet zejsc z niego i poprowadzić gdzie potrzebujesz. Ale w trudniejszym terenie, przy jakichś nawrotach na drodze, manewrach na parkingu, między samochodami itp będzie Ci ŁATWIEJ bo masz większy warsztat wyuczonych ruchów.

mrocznykalafior

Pan na pierwszym planie oszukuje, podpiera się nóżką w 8 i 18 sekundzie;p

Zaloguj się aby komentować