https://venturebeat.com/games/john-riccitiello-steps-down-as-ceo-of-unity-after-pricing-battle/
#gamedev #unity
@Fausto ciekawy jestem jak mocno cała sprawa faktycznie walnie w Unity jak kurz opadanie ale.to trzeba z rok poczekać na jakieś sensowne dane.
Ale nie wierzę, żeby zbyt wiele większych, nowych projektów było tworzonych na Unity poza tymi które już były w toku.
Ostatnio jest tyle wtop w zarządzaniu, że to głowa mała. Kompletne odcięcie od rzeczywistości, chyba facet od lat nie rozmawiał z żadnymi większymi twórcami używającymi Unity i opierał się tylko i wyłącznie na statystykach i wewnętrznych analizach.
@DiscoKhan W EA też sie starał tylko wprowadzać kolejne monetyzacje, więc ewidentnie gość nastawiony na zysk, a nie na użytkownika.
@DiscoKhan Jak dla kogoś rzeczywistość to tabelki w Excelu, to można się po nim wszystkiego spodziewać.
@Fausto powiem tak, biznes polega na zarabianiu pieniędzy ale facet ewidentnie nie nie kojarzył faktów myśląc, że programiści będą zachowywać się identycznie jak gracze gier komputerowych.
Chciał zwiększyć zysk a zamiast tego najprawdopodobniej doprowadził firmę do tego, że będzie nic nie znaczącym biznesem za parę lat. Można być chciwym ale nie w taki tępy sposób, bo inaczej efekt jest dokładnie odwrotny od zamierzonego.
Zaloguj się aby komentować