Swietna nitka na twitterze. Tak, wiem twitter to "gownoportal dla dziadkow co nie umieja w internet", jak ktos mnie tu kiedys zwyzywal, ale mimo wszystko warto przeczytac ten watek, bo jest MEGA ciekawy.
https://twitter.com/Culture_Crit/status/1773061503194653136

#usa #urbanistyka #architektura #ciekawostki
fc620960-f105-40ef-8022-6350e393c0d1
f70ba8f6-3e50-4d6f-b53d-0b7f3df68f23
Tylko-Seweryn

@maly_ludek_lego twitter portal dla dziadków? Teraz przez mlode Julki i Oskarków ma swój renesans ( ͡° ͜ʖ ͡°)

def

pewnie same się rozpadły

Gepard_z_Libii

Nie masz obowiązku tłumaczenia się, a maruda zawsze jakaś się trafi, więc wyjebongo i wrzucaj, bo kontent prima sorcik

DiscoKhan

@maly_ludek_lego Twitter jest o tyle irytujący, że bez konta nie da się nitek przeglądać na komórce. Znowu ja im swojwgo numeru telefonu nie chcę dawać i kolo się zamyka.


Ale niech zgadnę, sprawa tego jak przemysł automotive lobbował za rozwiązaniami które promowały samochody jako nadrzędny środek transportu - do tego stopnia, że wręcz przebudowywywano miasta pod większą przyjazność dla aut?

Opornik

@DiscoKhan To jest nic, a jak wykupywali firmy kolejowe i niszczyli transport tramwajowy?

DiscoKhan

@Opornik to też znam. Ale jak pierwszy raz o tym czytakem to aż trudno było uwierzyć w skalę wpływów General Motors - i generalnie ambicję i rozmach ich działań. Całą kulturę kraju chcieli przekształcić i rzeczywiście to zrobili.


Cóż, prawdziwy wolny rynek w praktyce.

Dudleus

@Opornik tramwaje to chyba klasyka i każdy o tym słyszał, ale np. o tym z wątku na tt nie słyszałem

Opornik

@maly_ludek_lego Bo chciwość uber alles. Ech... Mam wrażenie że kiedyś ten kraj miał duszę, a przynajmniej próbowano mu ją stworzyć, a teraz nic nie zostało z tej próby zbudowania wielkiego narodu.


https://www.businessinsider.com/penn-station-historic-pictures-2011-12?IR=T#a-view-of-the-iron-and-glass-ceiling-11

Dudleus

>"gownoportal dla dziadkow co nie umieja w internet",


od zmiany właściciela dla inceli

Zaloguj się aby komentować