Teraz wszystko schnie, jutro będzie czyszczenie z nalotu, skladanie i wstępne ustawianie.
#macmajster #prestizowygruz2 #diy #zrobtosam #mechanikasamochodowa
Do tego modelu gaźnika wciąż dostępne są części zamienne wprost od producenta. Są tylko dwa problemy: cena oraz pakiety.
Potrzebuję:
-
sprężynę
-
oring i uszczelki papierowe do kolektora i puszki filtra
-
uszczelniaczy osi przepustnicy
-
tulejek przepustnicy
Niby da się wybrać pojedyncze części, choć dopiero po chwili dotarłem do tej sekcji, jednak ceny nie zachęcają. Za jeden gaźnik 22 funty, za obydwa 44,28 funta. Do tego przesyłka 26 do mnie lub 8 do UK + 100 do kraju + 17 paczkomat.
Ja postoję i sprawdzę jak się ma TPE do uszczelniania, oring z półki sklepowej, uszczelki klingeritowe do samodzielnego wycinania, sprężyna zostanie, a tulejki przepustnicy... jeszcze nie wiem.
https://sucarb.co.uk/carbspec/carburettor/essentials/id/2237
@macgajster Podorabiaj co możesz sam. Też mam płachty kryngielitu na uszczelki, kwestia koronkowej roboty i cyk uszczeleczka jak oryginał.
Na tym ostatnim zdjęciu pod sprężyną jest jakiś gwint. Jakby stamtąd odkręcić to nie wyjdzie całość z drugiej mańki?
@DonRzoncy tę koronową robotę da się dość łatwo zrobić za pomocą jakiegoś tuszu, np. brudu ze stołu zmieszanego z olejem (Marcin patented). Później wybijakami otwory okrągle, nożyczkami reszta i zrobione. Problem mój polega na tym, że nie mam tuszu.
Jest gwint, ale to od regulacji jakiejś funkcji. Cycek z dziurą da się niby zdjąć, pod plasticzkiem nad aluminium jest zawleczka na osi, pod nią jest sprężyna dogniatająca wszystko do konca. Zdjąlem tę zawleczkę, ale nie udało mi się zdjąć reszty. Wymyślilem inny sposób naprawy - spróbuję to podgrzać lutownicą i dopasować materiał na zrobienie łatki.
@macgajster myślałem że to jakaś gra planszowa
Zaloguj się aby komentować