Ogólnie DLC według mnie dużo lepiej wykonane i tam bym ocenił na 8 a podstawową wersję na 7 (stąd 7,5 w całości).
Zapisałem sobie kilka punktów które miały wpływ na taką a nie inną ocenę w mojej głowie.
+ HUD jest dobry (pomijając menu broni)
+ Bardzo fajnie zaprojektowane samochody, niektóre chętnie bym zobaczył i pojeździł nimi na żywo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
+ Ciekawe misje (chociaż nie wszystkie) i wiele charakterów z którymi mamy jakiś kontakt zostaje w pamięci
+ "Fizyka" broni palnej na plus, reszta walki też w porządku
+ Nawigacja na mapie też na plus (z pojedynczymi wyjątkami)
+ Mieszkania V i wiele innych wnętrz mieszkań i budynków
+- Radia bez większego szału
+- Sam świat w porządku, dopracowany, ale trochę chaotyczny i mi się średnio spodobał
+- Miejscami wydawało mi się jakby był przesyt tekstu
+- Regularne bugi nawet po najnowszym patchu
+- Grafika.. wiele osób się nią zachwyca, ale widać, że silnik jest przestarzały
+- Fizyka jazdy samochodami w niektórych drewniana (tak np. samo wsiąkające opony w drodze, albo znikające samochody)
+- Zbieranie nowych przedmiotów średnie. Szkoda, że nie ma opcji automatycznego zbierania wybranych wcześniej kategorii przedmiotów albo jakieś ułatwienie. Ah, no i amunicję można samemu tworzyć, ale zbierać tylko w określonych miejscach a nie podnosić od przeciwników?..
+- Model zniszczeń samochodów bardzo średni
+- Bronie są co prawda w porządku, ale brakuje np. czegoś ala bazooka, miny, C4, (nowoczesna) kusza, prywatny dron..
+- Fizyka jazdy motocyklami bardzo średnia
+- Modele twarzy i mimika w DLC jakby lepsze i istnieją gry gdzie dialogi z postaciami robią większe wrażenie
+- Spawn samochodów czasami zbugowany
- Odczucie szybkości w pojazdach słabe
- Brak jakiejkolwiek opcji samodzielnego latania po mapie
- Tak samo brak przemieszczania się po wodzie np. łódkami/statkami
- To jest bardzo indywidualna opinia, ale według mnie opcja tworzenia samemu broni i wielu innych przedmiotów jest tutaj zbędna, a przynajmniej w formie, gdzie w dowolnym miejscu możemy coś tworzyć
- Brak jakiejkolwiek konfiguracji prowadzenia samochodu
- Jeżeli chodzi już o misje z pojazdami to jak dla mnie nie były wystarczająco różnorodne (GTA SA z kombajnem pozdrawia)
- Misje w których strzelamy z pojazdów 2/10, okropnie widoczne sztuczne skrypty
- Metro, jak dla mnie niepotrzebnie dodane i bezużyteczne
#gry #cyberpunk2077
Gralem zaraz po wyjsciu, raz mi Npc w quescie przeszedl przez sciane, a takto to stabilne 70 fpsow ( dobra 50 w miescie jak zrobila sie noc i nazchodzilo npckow). Eledn ringa oddalem bo grac sie nie dalo, drastyczne spadki fpsow, screentearing, totalne zwiechy 4 sec jak sie przechodzilo przez niewidzialna sciane do nowej lokacji, i to na tym samym sprzecie. No ale internet powiedzial ze jedna z tych gier jest chujowa a druga arcydzielem. Juz nawet nie wspomne o poziomie na jakim postacie i scenariusz byly napisane w cyberpunku, jaki soundtrack oryginalny nagrany. Wiadomo ze nie jest to 9/10 ale strzelanka i rpg to zawsze byl ciezki temat zeby kazdemu sie spodobalo.
@nobodys większość Twoich minusów można streścić do zdania "oczekiwałem GTA w przyszłości", no ale potem przypominam sobie marketing przedpremierowy i to, że w zasadzie obiecywali nam cyberpunkowe gta xD
Tak czy inaczej, jeśli CP2077 potraktować bez żadnych oczekiwań to robi się z niego calkiem przyjemna gra, solidne 8/10. Niestety nie ma tam żadnego błysku geniuszu ani elementu wyróżniającego ponad konkurencję, ani to wybitny open world, ani rpg, ani shooter czy przygodówka. Chyba tak naprawdę to po bugach jest największym problemem CP2077.
@Stashqo ja to nie rozumiem skali oceniania, bo jeżeli nie ma się nic wyróżniającego to oznacza średniak. Średniak to jest 5/10 albo jakieś 6/10. 8/10 to gra która się naprawdę wyróżnia.
@ErwinoRommelo ja też grałem zaraz po premierze i jak na swoim sprzęcie mogłem grać w Dooma: Eternala maks detale stabilne 60 FPSów tak Cyberpunk miał mocniejsze spadki nawet na średnich detalach i to nie do 50 tylko normalnie miejscami po prostu rwało widocznie klatki czyli grubo poniżej 30 było. Na minimalnych detalach musiałem grać żeby gra działała płynnie.
Generalnie to nie wiem jakim cudem ale przy CP było takie zróżnicowanie bugów i problemów technicznych zależnie od konkretnego sprzętu że to głowa mała.
Raz, jeden jedyny raz się dałem zhajpować na grę od niepamiętnych czasów i nie cholery, żadnych wyjątków już nie robię, nic nigdy na premierę nie będę kupować i na pewno od razu zwroty a nie że się w paczu wuklepie.
Gdzie ja to tak zajebałem, że jeszcze poszedłem w walkę kontaktową - było to grywalne tylko też ewidentnie nikt w ogóle gry pod tym kątem nawet nie testował i system walki był w zasadzie nie istniejący... AI było głupie jak but także też o jakimś manewrowaniu nie no mowy, ja to się na CP tak naciąłem że sobie na kolejną grę od CDP wezmę zniżkę karaibską jeżeli w ogóle będę zainteresowany, bo do CP to mam taki uraz że to głowa mała.
@Stashqo Tylko był taki hype związany z tą grą, że ciężko było ją traktować bez jakichkolwiek oczekiwań
@DiscoKhan Never preorder
@nobodys głupszy byłem nawet od tych co preorderowali, w dniu premiery po prostu kupiłem bez sprawdzania opinii itp. Znachaliłem się tak, że przymknąłem oko na niedoróbki na początku, "dalej będzie lepiej" - no kompletnie mi na mózg siadło.
Zaloguj się aby komentować