ŠKODA 1100 OHC: Historia kultowego modelu wyścigowego

ŠKODA 1100 OHC: Historia kultowego modelu wyścigowego

Wiekdwudziesty.pl
ŠKODA 1100 OHC, czyli kultowy model wyścigowy z końca lat 50., za sprawą innowacyjnych rozwiązań technicznych był jednym z najnowocześniejszych aut tego typu. Dzięki zastosowaniu nowoczesnego układu napędowego, niezależnego zawieszenia kół czy lekkiej karoserii z dodatkiem włókna szklanego model odniósł natychmiastowy sukces już w dniu premiery.

#ciekawostki #samochody #historia #ciekawostkihistoryczne

Komentarze (8)

dolitd

@wiekdwudziesty_pl


maksymalna prędkość wynosiła 8500 obr./min


Do poprawy.

wiekdwudziesty_pl

@dolitd Dzięki, poprawione na 190 km/h

macgajster

@wiekdwudziesty_pl

tylne koła, oddalone od siebie o 2200 mm

trochę mocno od siebie odsunięte. To na pewno nie jest rozstaw osi?


Masz na serwerze wgrane obrazki z dużą rozdzielczością. Fajnie by było gdybyś podlinkował je i po kliknięciu wyświetlały się takie (jako galeria albo wprost plik)

wiekdwudziesty_pl

@macgajster mają po ok. 100 KB, czy obecnie to wymaga dalszej optymalizacji?

macgajster

@wiekdwudziesty_pl no właśnie odwrotnie. Fajnie byłoby pooglądać duże obrazki

AndrzejZupa

Byłem, widziałem…w muzeum skody Mlada Boleslav…fajny piździk. My w tym czasie nie mieliśmy niczego¯\_(ツ)_/¯

68ae82c4-b2bd-4b98-ba24-16c5db4cf38d
wiekdwudziesty_pl

@AndrzejZupa u nas można za analogiczny projekt przyjąć Syrenę Sport z 1960, tzn. mały, sportowy samochód z nadwoziem z kompozytu.

AndrzejZupa

@wiekdwudziesty_pl a pod spodem wielkie NIC...tu była kompletna fura, ale wielki brat patrzył i wyszło jak wyszło...

Zaloguj się aby komentować