Silniczek przed remontem i silniczek po remoncie. Serduszko Jelczona po wymianie uszczelek, czyszczeniu i wymianie przewodów, do tego zregenerowane pompy.

Przyjdzie płacić, oj przyjdzie, ale kolejny kamień milowy za nami. Miłego weekendu od #patobus dla fanów #autobusy #motoryzacja
b1d20edd-a135-49fb-a53f-7f79a56b9b1b
6983bdbe-c16c-4d67-8829-c5d576f55837
Opornik

@Patobus oj tam oj tam sprayem ojebałeś i się chwalisz.

VikingKing

@Patobus ile ten rzezimieszek ma pojemności?

Patobus

@VikingKing 11,1. Słynne SW680 z WSK Mielec napędzające pół PRLu

VikingKing

@Patobus tak coś czułem, że to ta sama bestia co w bizonie. Norma euro milion zapewne mu niestraszna xD

Patobus

@VikingKing w niektórych Bizonach były SW400, takie jak w Autosanach H9. Niemniej, SW680 to autobusy, ciężarówki, kombajny, agregaty, a nawet wyciągarki szybowcowe. Tu jest o tyle ciekawie, że to wersja leżąca, dość rzadka.

VikingKing

@Patobus fiu fiu, nie z byle kim rozmawiam.

Szanuję

GrindFaterAnona

@Patobus fajne, kto ci to robil? Daj znac ile kosztuje taka usluga

Patobus

@GrindFaterAnona lokalne MZK miało jeszcze umiejętności i narzędzia, choć obie te rzeczy na wymarciu...

GrindFaterAnona

@Patobus e to duzo nie zaplacisz

dolchus

Dobrze że na biało, łatwiej będzie widać skąd cieknie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

WiesiekPaleta

to takie po boku silnika to jest miska olejowa?

Patobus

@WiesiekPaleta to duże take? Myślałem, że to podajnik do sokowirówki, ale chyba do góry nogami... A tak na serio, to tak wygląda. Obrazek z internetu: Silnik SW680/56/3. Rysunek silnika i przekrój. Opis do rysunku: 1 - głowica, 2 - sprężarka, 3 - kanał dolotowy, 4 - kadłub silnika, 5 - obudowa koła zamachowego, 6 - rozrusznik, 7 - miska olejowa, 8 - alternator. Opis do przekroju znajduje się na powiększeniu. Rysunki pochodzą z instrukcji obsługi autobusu.

412c2e0c-c965-47c0-b3be-cea0b8a22fd9
macgajster

Z początku wyglądało podobnie do sali ćwiczebnej wydziału mechanicznego WAT

ivanar

Ciekaw skąd wziął na to pieniążki

Zaloguj się aby komentować