#podroze #odszkodowanie #samoloty #loty
@qqterens tak ja odzyskiwałem ale od smartwings.
Musisz znaleźć formularz na ich stronie i wypełnić.
Ale to musi być opóźnienie wynikające z ich winy a nie np pogody czy winy lotniska.
@cebulaZrosolu pilot mowil ze jedna ekipa przekroczyla czas pracy i musiala przyleciec inna. To chyba ich wina.
@qqterens też mi się wydaje, że ich wina :)
Powiem Ci jak to wyglądało u mnie, tu pewnie będzie podobnie.
Na stronie przewoźnika znalazłem formularz, wypełniłem go: dane, nr konta nr biletu itp. po kilku dniach mail, że pani jest przykro i proponują 200euro, ja odpisuje, że wg tabeli powinno być 400 euro od osoby (byliśmy we dwoje). No i znowu kilka dni mija i przychodzi przelew na konto w moim przypadku 800 euro.
Dziwne, że po wylądowaniu nie zleciało się staro hien które będą chciały "odzyskać" ieniadze dla Ciebie :) oczywiście zrobią to samo co opisałem ale zabiorą sobie procencik :)
Edit: a dobra Ty dopiero wylatujesz xD
@qqterens @cebulaZrosolu
Powiedza, ze przekroczyli czas pracy, bo mieli opoznienie z powodu zlej pogody i elo, pocaluj nas w pompken.
Ale ogolnie to tak, formularz na stronie powinien byc do claimowania takich spraw.
@bartek555 to łizer to wszystko jest możliwe xD
Smartwings oprócz tego co napisałem, że chcieli mi dać połowę tego co się należało to nie kombinowali :)
U mnie wtedy było tak, że samolot miał awarie i musieli ściągnąć nowy z Pragi który musiał polecieć do Warszawy po ludzi i później z Warszawy na Fuerte.
@qqterens pierwszy krok to upewnić się, że przyleciałeś 3h po planowanej godzinie (przylot, nie wylot).
Potem wypełnić formularz na stronie i czekać.
Jak odmówią to arbitraż, ew. do sądu (chyba można online).
@FoxtrotLima wyladowalismy o 19:20, planowo miala to byc godzina 15:20 wiec wszystko sie spina. Tylko tego formularza nie potrafie znalezc na ich stronie nigdzie, same informacje, ale zeby bylo cos do wypelnienia to nie widze. Musze bardziej pogrzebac jeszcze.
@qqterens zaloguj się do swojego konta i wszelkie formularze znajdziesz tutaj: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints
@qqterens lądowanie liczy się nie od dotknięcia kołami pasa, ale od otwarcia drzwi. Informację dostaniesz z lotniska ale musisz się do nich zwrócić pisemnie, od razu wypełnij sobie kwity RODO bo tak Cię spuszczą i będziesz pisał jeszcze raz. Wizz odpisze Ci, żebyś spadał na drzewo(ale zgłoś to u nich na formularzu) wtedy najlepiej weź pośrednictwo.
Dzieki wielkie :)
Zaloguj się aby komentować