Rozmowa z Vectrą.

Dzień dobry,
W ustawieniach modemu ustawiłem kanał WiFi 5GHz na 120. Niestety kilkukrotnie przestawił się on na niski kanał (np. 40) - mimo, że ustawienia na stronie pozostają takie jak były. Czy mogliby się Państwu temu przyjrzeć? Niestety ze względu na dużą popularność niskich kanałów w budynku, takie ustawienie wiąże się niską przepustowością i wysoką latencją. Pozdrawiam, 
mamalkontenthejterzyna


Szanowny Kliencie,
wyjaśniam, że modem można ustawić na kanały nadawania do 48 numeru.
Z poważaniem,
podpis
Przeczytawszy swoją wiadomość jeszcze raz, widzę, że nie dodałem, że modem działa na tych 120 wiele miesięcy, tylko okazjonalnie zmieniając kanał, co jest całkiem frustrujące bo latencja pc <-> router wynosi wtedy nawet kilkadziesiąt ms.

Nie zmienia to jednak faktu, że ta odpowiedź mnie zirytowała, bo nie dość że jest spodziewanym przeze mnie olaniem tematu, to co gorsza wprowadza w błąd. I system nie daje mi nawet możliwości odpowiedzi.

#vectra #gownowpis #problemypierwszegoswiata
A_a

@malkontenthejterzyna routery od dostawców, to najgorsze co może być, przez pierwszy tydzień jak masz szczęście działa tak jak należy, a później sprawdzają Twoją cierpliwość i tak do kolejnego telefonu na support xd

6502

@malkontenthejterzyna Kup sobie swój router, a ten od vectry ustaw w tryb bridge. Zrobiłem tak 2 lata temu i od tamtego czasu nawet nie zaglądałem do konfiguracji ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

A_a

@6502 też tak mam i mam szybszy internet niż umowa przewiduje xd

Zaloguj się aby komentować