#pytanie #ubezpieczenia #samochody

Nie mam doświadczenia z takimi sytuacjami, może ktoś ma.
Dzwonili do mnie dziś o 19:30 z PZU w sprawie samochodu zastępczego. Nie widziałem połączenia, nie odebrałem, dostałem natomiast później smsa z info, że dzwonili w tej sprawie (nawiasem mówiąc, numer wyglądający na zupełnie losowy, nie żaden PZU czy coś) i żeby się z nimi skontaktować na numer - i tu numer infolinii.
Na infolinii po przebrnięciu przez wszystkie "wybierz 1" i wysłuchaniu ofert i informacji o tym, kto jest administratorem moich danych (co trwa kilka minut) przechodzę do ostatniego etapu kontaktu, kiedy to oczywiście nikt nie odbiera.
Pytanie: czy spodziewać się jeszcze kontaktu z ICH STRONY czy ta jedna próba połączenia to dla nich cyk, pora na CSa?

Dodam, że po oddzwonieniu na ten randomowy numer automat opowiada mi, jak bardzo cieszy się, że skontaktowałem się z PZU i mówi, że jakby coś, to mam dzwonić na te 0800

Fotka ilustracyjna, bardzo ogólnie w temacie
7bf55816-a00e-402e-8f2f-0a374fb8884f
Okrupnik

@KLH podjedź do lokalnego cuku czy pzu i tam się spytaj

KLH

@Okrupnik U takiego agenta to byłem już wcześniej, ale wątpię, żeby pomógł mi w tej konkretnie sprawie - tj. w sprawie samochodu zastępczego. Natomiast oddział PZU to może być dobry trop. Dzięki.

Zaloguj się aby komentować