#pytanie

Serio Rosja moze sie po tych sankcjach wywrocic za jakis czas, czy to jest jakies zwykle hopium?

#rosja #ukraina #wojna
74317d37-90b4-4841-a771-03b2f6648b09
smierdakow

Wolałbym opinię kogoś mniej zaangażowanego

jestem_na_dworzu

@maly_ludek_lego ciężko się wywrócić leżąc po pijaku w chlewie, ale Rosja już nie takie sukcesy osiągała. Trzymam kciuki.

xniorvox

@maly_ludek_lego Uważam że się wywróci, to jest tylko (i aż) kwestia czasu. Sankcje i monotematyczna gospodarka napędzana wojną nie są jedynymi problemami kacapów, najważniejszym jest demografia, która wisi nad nimi jak miecz Damoklesa. Oni wymierają sami z siebie, a przez tę wojnę stracili miliony rąk do pracy i rozpłodu siły roboczej (licząc zabitych, rannych i tych co uciekli z kraju). Musi się to w końcu zesrać, a wtedy regiony się wkurwią i ogłoszą secesję.

TrzymamKredens

Jednym z objawów będzie jak się w Polsce różne dziwne instytuty i inne twory istniejące chuj wie po co zaczną żalić, że krucho z pieniędzmi bo są prześladowani itp.

adamec

Orgio Szuris w tym tygodniu wysłało do swojej bazy mailingowej maila błagalnego o hajs. Także tego.

nadalniewiempoco

Naprawdę uważacie że upodlenie i skrajne poniżenie jakiegokolwiek kraju - w tym wypadku rosji - przyniesie długoterminowe korzyści i rozwiąże problem napięć na świecie? Nagle zapanuje pokój i spadną napięcia? Historia chyba niczego nas nie uczy. Traktat Wersalski z 1920 roku spuścił Republikę Wajmarską do rynsztoka zmuszając do abstrakcyjnych reperacji a z ludności uczynił biedujących i głodujących śmieci z inflacją poza skalą miary.


Co takie prześladowania narodu rodzą chyba nie muszę wspominać ale powszechnym jest stanowisko że II Wojna Światowa wybuchła w 1919 roku z chwilą podpisania traktatu przez Niemcy i Ententy (a głównie wkurwiony i mściwy Paryż zadbał o upodlenie Niemiec, wbrew innym sojusznikom). Jeżeli świat chce aby w rosji zaczeli głodować i dać zarzewie jeszcze bardziej skrajnych ruchów antyzachodnich i nacjonalistycznych - jakie znamy z narodzin nazizmu w latach 20' - to życzę powodzenia.


Spychanie rosji w łapy rozwścieczonych skrajnych elementów to nie jest chyba dobra droga. Acz rozumiem że większość Husarii się w tym wypadku nie zgodzi i już dziś najlepiej odcięła by w rosji słodką wodę.

danny-cot

@nadalniewiempoco

wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w jakim kościele.

Republika Weimarska miała kiepski okres do 1924 roku. O dziwo pucz w tym okresie się nie udał.

Później było coraz lepiej za sprawą planów Dawesa i Younga, udanej reformie walutowej itd. Przyjęto ich do Ligi Narodów, udzielano pożyczek itd

Po tych 5 latach tłustych adolf zaczął przejmować władzę, pasożytując na głosach najbiedniejszych obwiniając za biedę żymian, ale to dłuższa historia.

Kacapy upadną tak jak zsrr i podzielą się na xx państewek, które nikomu nie zagrożą.

nadalniewiempoco

@danny-cot Masz prawo do swojego zdania, ja do swojego. Uważam że gnojenie jakiegoś narodu rodzi wyłącznie sprzeciw, nacjonalizm i agresję. Dzieje się to również i w obecnych czasach.


wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w jakim kościele.

Republika Weimarska miała kiepski okres do 1924 roku. O dziwo pucz w tym okresie się nie udał.


To chyba dowodzi że chyba jednak nad wyrost wysuwasz określenia typu wiem że dzwoni ale nie wiem gdzie. Ale rozumiem że się uniosłeś i jakoś należało zdeprecjonować adwersarza. Miłego wieczoru

jiim

@nadalniewiempoco ja uważam, niech sowiecka swołocz zgnije i w końcu odpowie za swoje żenujące próby imperializmu. Dobry kacap to martwy kacap, ale grupki skłóconych kawałków tego gówniano-wódczanego patchworka też by nie były złe.

maly_ludek_lego

@nadalniewiempoco A Japonia? Tez rzekomo zostala upokorzona, a teraz jest ultrapokojowym krajem. Tak wiec nie ma reguly. Rosja jest za duza i przez to caly czas marzy o imperializmie. Gdyby Rosja to byly male panstewka, zareczam, ze pojedynczym regionom zyloby sie znacznie lepiej i ludzie byliby znacznie bogatsi. Jak na razie to cala gotowka jest wysysana i transferowana z regionow do centrum w moskwie i petersburgu. Moskwa wsysya krew i zycie z peryferiow jak pijawka. Nie widze w tym nic dobrego.

Jesli chcemy, zeby obywatelom Rosji zylo sie lepiej, powinnismy dazyc do tego, zeby regiony byly od siebie niezalezne, a nie pod butem jednego.

Pstronk

@nadalniewiempoco

W sumie masz rację, prześladowanie narodu prowadzi tylko do tragedii. Dlatego Rosja po tym jak zaczęła prześladować Ukrainę zbiera owoce tego.

Konto_serwisowe

@nadalniewiempoco Masz rację, nie można denerwować Rosji, bo się zirytują i napadną na jakiś kraj. Na przykład na Ukrainę...

danny-cot

@nadalniewiempoco

mógłbyś być „adwersarzem” gdybyś miał jakiekolwiek argumenty.

Na tą chwilę ich nie widzę.

Tak może jak krowie na miedzy wyłożę-

1919-1924 szkopy upokorzone, hiperinflacja, kryzys, bieda

1923 pucz monachijski - adolfek nie poderwał tłumu, idzie siedzieć.

1924 niemcom rozłożono reparacje wojenne na raty, udzielono pożyczek, itd itd inflacji nie ma, kraj kwitnie

1933 adolfek przejmuje władze.


tu też mamy nawiązanie do niemiec po 2 wws i jak jeden kolega zauważył dobrym przykładem jest Japonia

Kronos

@danny-cot Człowieku, jaki "gnojenie" czy "upokorzenie"? Chodzi tylko o zmuszenie rosji do przestrzegania prawa międzynarodowego oraz traktatów, które sami podpisali a które gwarantowały nienaruszalność granic Ukrainy. Niech zakończą wojnę i wycofają swoje wojska tam skąd przyszły to sankcje zostaną cofnięte a świat dalej będzie z nimi handlował tak jak to robił przed 2022 (nawet po 2014, kiedy de facto wojna się zaczęła, po wojnie w Czeczenii, Afganistanie, Gruzji itd również, dopiero jak przesadzili i zaczęli pełnoskalową inwazję to coś się ruszyło).

Mor

@nadalniewiempoco Solve et coagula.

xniorvox

Naprawdę uważacie że upodlenie i skrajne poniżenie jakiegokolwiek kraju - w tym wypadku rosji - przyniesie długoterminowe korzyści 


@nadalniewiempoco Tak. Przy czym poniżenie i upodlenie nie jest celem, a środkiem – do destabilizacji i rozpadu zbrodniczego państwa.


Historia chyba niczego nas nie uczy. 


Mnie nauczyła, że rozpad ZSRR przyniósł światu korzyści. Brak III Rzeszy w Europie też mi jakoś nie doskwiera. A tobie?

kodyak

@nadalniewiempoco problem z gnojeniem ich jest taki że przed tym gnojeniem dawano milion szans żeby się wycofali ale widać że gangsterzy putina chca iść na czołówkę do samego końca, choć przeciwko sobie mają prawie cały świat.

daniel-mazurkiewicz

@nadalniewiempoco wojna się nie skończyła jeszcze a Ty mówisz o upodleniu rosjan??? Żartujesz sobie? I jeszcze straszysz wojną? Wojna ma się skończyć, a rosjanie mają być szczęśliwi z tego że będą płacić reparacje. Reparacje nie dotkną ich kompletnie po wojnie bo jeszcze zanim się zaczęła żyli w takich warunkach, że żadna im różnica czy oddadzą surowce w ramach reparacji, czy nie.


Teraz to doraźne działanie na przyspieszenie końca wojny.


Ps. Widzę że powołujesz się na Arestowicza w jednej wypowiedzi, który jest "nadufanym zerem" w oczach samych Ukraińców, więc zaczynam mieć wątpliwości czy Ty tak rzeczywiście o dobrostan planety się martwisz czy Masz jakieś inne motywacje.

Dzemik_Skrytozerca

@nadalniewiempoco


Tak. Tak długo, jak prowadzą wojnę najeźdźczą jest to słuszne i właściwe, by rosja byle tępiona. Nie ma przyzwolenia na bandytierke.


PS. Rzeczywiście jesteś tak niemądry, wklejasz cudzą paste bo Ci placa czy uprawiasz trolling?

nadalniewiempoco

PS. Rzeczywiście jesteś tak niemądry, wklejasz cudzą paste bo Ci placa czy uprawiasz trolling?


@Dzemik_Skrytozerca O jaką paste chodzi? Nic nie wklejałem..

Jadlem-rogale

Aby gryźć trzeba mieć zęby, a nie powód.

malkontenthejterzyna

Why it took two years to impose sanctions?

Nie wiem, ale się domyślam. Gdyby sankcje zadziałały od razu jak powinny, to rosja nie straciłaby ośmiu tysięcy czołgów.

Farmer111

@nadalniewiempoco Tak uważamy. Ten naród ciągle jest upodlany przez bandytę Putina. Tak - bandytę, który napadł na sąsiada wspierajcie gospodarczo, żeby zamordował więcej ludzi. Tacy biedni, bo ofiara się broni i świat pomaga militarnie ofierze. Wystarczy, że wrócą do swojego chlewu i skończą się sankcje. Po zakończeniu wojny będzie w Rosji bezrobocie jakiego nie było od rewolucji i smuta. Powrót z frontu i zakończenie produkcji uzbrojenia będzie główną przyczyną. Oczywiście można tego uniknąć dogadując się że światem ale ta zgraja tego nie zrobi - oni są owładnięci żądzą zabijania.

Zaloguj się aby komentować