Do tego przy wpadnie w dołek kierownica zaczęła być jakby mniej posłuszna i cały układ kierownicy stał się mniej prezycyzjny.
Co to może być, co może być przyczyną i czy mechanik sam znajdzie przyczynę, czy raczej najpierw stacja kontroli pojazdów?
Pacjenta to Volvo s80 2015
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
przegub?
@-nvm-
@Zielczan i @Pigachu dobrze prawią, "przeskakiwanie" to przegub, a że układ mniej precyzyjny to jakiś wahacz lub inna guma. Bez mechanika się nie obejdzie.
@-nvm- przegub
Jeśli skręcasz koła maksymalnie i ruszysz dodając gazu i będzie pukać to teoretycznie przegub.
Jeżeli nwm…(bez gazu, bez ruszania) to dziwne coś jest w momencie skręcania kierownica (przeskakuje, strzela, działa coś nienaturalnie) to wtedy moznaby szukać w układzie kierowniczym - drążki.
Generalnie od tych dwóch rzeczy bym zaczął. Są niedaleko siebie wiec od spodu jak zajrzysz to mechanik ogarnie.
Obstawiałbym mimo wszystko przegub
@-nvm- Przegub i końcówka drążka do oględzin. Lub guma na wahaczu.
@-nvm- zobacz czy ci sie nakrętka od przegubu nie luzuje xd
@Pigachu @Marchew @Zielczan @kajak98 @FulTun @9248 mechanik będzie na pewno, ale zależy mi na załatwieniu kwestii zawieszenia/ układu kierowniczego od razu i zastanawiam się czy jechać na stacje kontroli pojazdów najpierw, potem dopiero mechanik. Ale skoro piszecie, że to przegub to chyba walę prosto do niego i niech szuka
@-nvm- Na podnośnik auto. Mechanik weźmie łomika i pokiwa zawieszeniem i zaraz się ujawni usterka.
@-nvm- W SKP za darmo ci sprawdzą i powiedzą co jest nie tak, może jeszcze coś innego wyjdzie przy okazji.
Mówiąc szczerze - jeżdżąc od lat na stacje kontroli w jedno miejsce, jak chce coś zobaczyć albo żeby mi sprawdzili (poza przeglądem) to robia mi to za free, wiec zawsze zerknąć od spodu nie zaszkodzi :)
Moze łącznik stabilizatora?
Zaloguj się aby komentować