Wideo:
#3 Tworzę własną grę o piratach - szkielet UI #devlog - YouTube
Więcej technicznych szczegółów na moim blogu:
Tworzę grę o piratach #3 - Szkielet UI | Brick Fiction
Społeczność gdzie można śledzić postępy pracy (i na co liczę, gry innych ludzi z tego portalu):
Indyki
#brickfiction #gamedev #gry #indiedev #piraci
Pompa ciepła i panele też będą?
@em-te jak źle zoptymalizuję kod, to będzie grzałka z komputera
co prawda przy pixelarcie trzeba się postarać, żeby takie coś zrobić, ale do odważnych świat należy
@rybeusz nie takie cuda się widziało. Chyba jakieś lekkie pętlę logiczne w paru tytułach były przy niektórych akcjach, bo gra typu Zero Sieverts, tam nie ma nic specjalnie skomplikowanego, AI też proste jak drut. Ale potrafiło przymulić miejscami solidnie.
@rybeusz
Statek popłynął przez ląd
Powodzenia!
@Arxr Dzięki! Statki pływają teraz jak chcą, nie ma żadnych fizycznych przeszkód. Do tego trzeba zaimplementować algorytm wyszukiwania ścieżek. To jest skomplikowane gdy mapy są duże
@rybeusz
Domyślam się, ale widać, że wiesz co robić!
Obserwuje rozwój sytuacji
Zaloguj się aby komentować