Przed Państwem Daewoo Chairman, najbardziej luksusowy samochód po tej stronie Żerania.
Do produkcji ruszył w 1997, czasem spotykany jako ssangyong. Auto bazuje na Mercedesie W124. Jako silnik posłużyła 4-cylindrowa jednostka 2.3 o mocy 150 KM oraz 2 rzędowe „szóstki” o pojemności 2.8 oraz 3.2 litra i mocy kolejno 197 oraz 220 KM. Ciężka, 4-drzwiowa limuzyna miała zadowalające (i godne tej klasy auta) osiągi jedynie z największym silnikiem. Napęd odbywał się na tylne koła za pomocą 5-stopniowego automatu, który również pochodził od Mercedesa.
Produkcja Daewoo Chairman zakończyła się w 2004 roku, kiedy to SsangYong został wykupiony przez chiński koncern Shanghai Automotive Industry Corporation, a dalsza produkcja Chairmana pod nieco zmienioną postacią odbywała się już tylko pod logiem SsangYonga.
Do produkcji ruszył w 1997, czasem spotykany jako ssangyong. Auto bazuje na Mercedesie W124. Jako silnik posłużyła 4-cylindrowa jednostka 2.3 o mocy 150 KM oraz 2 rzędowe „szóstki” o pojemności 2.8 oraz 3.2 litra i mocy kolejno 197 oraz 220 KM. Ciężka, 4-drzwiowa limuzyna miała zadowalające (i godne tej klasy auta) osiągi jedynie z największym silnikiem. Napęd odbywał się na tylne koła za pomocą 5-stopniowego automatu, który również pochodził od Mercedesa.
Produkcja Daewoo Chairman zakończyła się w 2004 roku, kiedy to SsangYong został wykupiony przez chiński koncern Shanghai Automotive Industry Corporation, a dalsza produkcja Chairmana pod nieco zmienioną postacią odbywała się już tylko pod logiem SsangYonga.
@Okrupnik jeździłbym
@Pan_Wiesio Nie ma to jak daewoo :3
@Okrupnik śliczny. Wpisałem w olx z ciekawości ile takie kosztują, i ten że zdjęcia jest wystawiony jako nowy za 90 tys xd innych wraków brak.
@JonesMajoness kupiłbym
@Okrupnik kiedyś na giełdzie Złomnika był taki na sprzedaż za normalne pieniądze typu 3 tys.
Zaloguj się aby komentować