Polacy uwielbiają centra handlowe. Ponad 60% budżetu na zakupy wydają w galeriach

Polacy uwielbiają centra handlowe. Ponad 60% budżetu na zakupy wydają w galeriach

CEO Magazyn
W większość kategorii produktowych ponad 60% budżetu na zakupy Polacy wydają w centrach handlowych wynika z raportu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych” zrealizowanego przez międzynarodową agencję badawczą GFK, pod patronatem Polskiej Rady Centrów Handlowych. Z przeprowadzonego badania wynika również, że sklepy w centrach handlowych cechuje bardzo wysoki współczynnik konwersji, co oznacza, że wielu klientów wchodzących do lokalu w galerii dokonuje zakupu podczas wizyty. W większości kategorii produktowych ponad 50% takich wizyt kończy się zakupem.

– Dzięki badaniu „Skala zachowań omnichannel w obiektach handlowych” uzyskaliśmy realną wiedzę na temat tego jak Polacy wydają swój budżet na zakupy. To, że w większości kategorii produktowych w ponad 60% trafia on do sklepów w centrach handlowych wskazuje na siłę tego sektora handlu i jego efektywność sprzedażową. [...]

#wiadomoscipolska #gospodarka #handel #sprzedaz #galeriehandlowe #sklepy

Komentarze (2)

TheLikatesy

chuja uwielbiają, co to kurwa za stwierdzenie, tam się chodzi robić zakupy a nie uwielbiać... lol. Do kibla też uwielbiasz chodzić? XD No i wisienka, niby gdzie indziej miałbym te zakupy zrobić ja nie w centrum handlowym, skoro wycięły w pień wszystkie sklepy?

VonTrupka

Polacy bardzo chętnie robią zakupy w centrach handlowych, zostawiając w nich większość swojego o budżetu na wydatki.


dziwne, przy tym jak sprzedaż online poszybowała w górę podczas covidowego pierdolnika, tak nie obniżyła się praktycznie w ogóle. Bardzo ciekawe wnioski omnichannel, takie prawdziwie prawdziwe. Pewnie zaglądali każdemu respondentowi do portfela przed jego wejściem do galerii handlowej i po wyjściu (☞ ゚ ∀ ゚)☞

Zaloguj się aby komentować