PKO BP wprowadza logowanie za pomocą klucza U2F!
Pkobp#bezpieczenstwo #cyberbezpieczenstwo #PKOBP #banki
Boże to ludzie jeszcze maja konta w tym zacofanym gunwobanku? XD
@Cybulion taki zacofany że jest 2 po ING który wprowadził logowanie U2F. A apka IKO jest jedną z najlepszych apek bankowych.
Ale są gusta i guściki.
@Endrevoir to ze wprowadzili obsluge u2f nie znaczy ze sa topką.
@Cybulion
chyba wolę jego „zacofaność” niż cyrk jak w mbanku 😉
@Half_NEET_Half_Amazing chlopie santander kiedys mi nie dal kredytu, a potem jak nie splacilem kredytu ktorego mi nie dali to wyslali na mnie komornika XD. A do santandera trafilem z pko ktore też mi dało do wiwatu swoimi dzialaniami, typu blokada konta z dupy w dzien wyplaty bo tak XD
@Cybulion mam konto w PKO już ponad 10lat i nigdy nie miałem z nimi problemów. Dla mnie bank jak bank, mam konto za darmo, święty spokój a od wtorku jak przyjdą mi klucze bezpieczne konto.
@Endrevoir sam ucieklem 15 lat temu, rodzicow zgarnelem 5 lat temu bo tez byly wieczne problemy.
@Endrevoir Dokładnie. mBank niby taki nowoczesny, a nadal nie ma U2F. Millenium i ING równie popularne i też nic. Nawet takiej prostej funkcji jak losowe rozmieszczanie liczb na ekranie pinu nie są w stanie zrobić.
Należy jednak pochwalić PKO BP, że dodali taką funkcjonalność.
@Cybulion pracowałem w kilku bankach. Uwierz mi, PKO nie jest takie zacofane jeśli byś wiedział jak to wygląda od wewnątrz. Ile rzeczy jest poklejone na "gumę i sznurek", w tych "nowoczesnych" bankach. Dodatkowo PKO dość rzadko ma większe wpadki, a co by nie mówić jest to największy bank.
Mechanizmy AML są wymuszone prawem i bank musi je stosować. Jak dostałeś blokadę, to nie mogła ona być z dupy. Nikt tego ręcznie nie nakłada, a są stosowane automatyczne procedury. Więc albo o czymś nie wiesz, albo specjalnie piszesz bzdury.
@czwarty xD pracowales w kilku bankach ale to pko bronisz gdy podnosze wiekszy fuckup ze strony bzwbk/san. Jasne xd.
Słuchaj bociku szkocika, akurat ich przeprosiny na pismie sobie zostawiłem. Zrzucanie winy na błąd ludzki ze wzgledu na podobieństwo nazwisk (jedna litera roznicy jak mniemam, bo w miescie mam rownolatka ktory wiekiem rozni sie ode mnie o jeden dzien a nazwisko ma roznice jednej litery), i annały o tym iż wyciagniete zostana konsekwencje a konto odblokowane zostanie w ciagu 7 dni XD.
Błazenada. A ty znaj swoje miejsce. Juz moglbys z jednego konta mnie poatakować a nie pod kazdym postem z innego XD
@Cybulion po tylu latach, mam trochę znajomych w branży i pewnie nie uwierzysz, ale czasem ze sobą rozmawiamy. Wydaje mi sie, że jednak wiem trochę wiecej jak to działa. Takich ludzi jak Ty, jest pełno. Wydaje sie wam, że jesteście najmądrzejsi. Czasem jakiś kretyn składał reklamacje, o jakieś bzdury, typu własnie literówka w nazwisku. Po samym stylu pisma, można było poznać że to jakiś debil z kołkiem w dupie, co myśli że jest pępkiem świata. Pierwsze co to sprawdzałem co to za klient. Najczęściej jakiś gołodupiec, ale ego jakby miał milion na koncie i oczekiwał że ktoś będzie wokół niego skakał. Myślisz, że ktoś rzuca wszystko i natychmiast zajmuje się twoim przypadkiem? . Jak chcesz mieć coś szybciej, to najlepiej przez RPO albo rzecznik finansowy. Akurat te reklamacje przechodziły innym trybem.
Niestety można podpiąć tylko jeden klucz U2F.
@Marchew to po uj zamówiłem już 4? XD Mam nadzieje ze to niedługo zmienia
@Marchew no że jak zgubisz to będziesz miał możliwość porozmawiania osobiście z pracownikiem w oddziale - te zetki to by tyko chciały internetami...a porozmawiać?
Ja pierdole, dobrze że kupiłem od razu dwa klucze bo bawiłem się jednym i nie wiem jak go poblokowalem - dzięki drugiemu mam dostęp do kont na Gmailu
@wonsz Dwa to minimum
@Marchew pewnie za jakiś czas wprowadza możliwość większej ilości kluczy, i w sumie wiele stron ma możliwość u2f np. google więc na pewno 2 się przydają.
Czyli żeby zrobić przelew, trzeba wtykać tego fikuśnego pendrajwa do komputera? Łał, dobrze że do kart-zdrapek nie wrócili.
Z PKO BP uciekłem lata temu na rzecz Millennium i tak sobie bezproblemowo trwamy w solidnym związku. Nigdy nie miałem najmniejszych obaw o bezpieczeństwo transakcji, aplikacja mobilna nie krztusi się ani nie robi dziwnych rzeczy, wszystko klarowne.
Zaloguj się aby komentować