Bazą była walnięta R1, ale z prostą ramą, silnik i skrzynia biegów całe więc elegancko.
#motocykle
@nvm Nie wiem ile może być warta, ale wygląd podsumuję memem
@SzybkiBLN oj tam wygląd, naked z silnikiem 200 KM zawsze spoko.
Mje się podoba.
A ile warty to nie wiem, ale dam 2000 i dziś przyjeżdżam ze szwagrem
@Rafau jest do kupienia za 15k. brałbyś?
@nvm typie, patrząc na samo zdjęcie nie kupiłbym bochenka chleba a co dopiero motocykl XDDD
Ale skoro mnie personalnie pytasz to odpowiem - jak przypudrowany trup z pogietymi lagami, to za darmo bym nie brał, a jak stan techniczny nienaganny to i tak bym nie kupił, bo nie odczuwam potrzeby posiadania R1, wolę inne motocykle. Ale jak ktoś chce sportowego litra i ma na tyle oleju we łbie oraz doświadczenia, żeby się nie zawinąć na pierwszym zakręcie, do tego przeróbki się podobają, a technicznie motocykl jest sprawny i bezpieczny, to może kupować. Pozwalam wtedy jemu.
@Rafau w sumie to kij wie, czy jest bezpieczny. przy rozpoczęciu projektu rama, silnik i skrzynia były wzięte z powypadkowego (jebniętego w tył), ale wątpię żeby geometria ramy była sprawdzana laserowo. ale też nie wygląda jakby przy projekcie było oszczędzane.
@nvm no jeżeli typ który to robił wie co robi, to spoko. Mało kto przerabia w 100% sprawny motong, tylko na ogół jednak kupuje się maszynę niezbyt sprawną, gdzie w toku prac uszkodzone elementy i tak są wymieniane. Wiesz, niby wygląda ładnie, ale równie dobrze połowa elementów jak lampa czy lusterka mogą być tanim gównem z AliExpress - nie zobaczysz, nie pomacasz jakiej toto jakości, to się nie dowiesz. Trza obczaić na żywo, jak nie masz doświadczenia, to weź jakiegoś znajomego wyjadacza motocyklowego, albo najlepiej mechanika zaufanego, żeby Ci potwierdził, czy to warte zachodu czy nie. Pod żadnym pozorem nie sugerowałbym się opiniami randomow na portalu który zebrał ogromną część użytkowników z gównianego portalu ze śmiesznymi obrazkami
@nvm chwila stalkingu i znalazłem na Instagramie post ze zdjęciami bazy. Oceń sobie sam - jak masz bezgraniczne zaufanie do tego, że typy potrafią zdziałać cuda i pół motocykla zostało wymienione na nowe części, nie patrząc na koszta, to proszę bardzo. Widać że dupnięty był konkretnie, lagi pokrzywione, przednie koło wjechało w chłodnicę, wahacz skrzywiony. Rama w tych R1 jest bardzo mała, i chyba tylko dlatego pozostała prosta, a raczej nie pękła, bo to aluminium (o ile faktycznie tak jest):
https://www.instagram.com/p/CI5lsV4Fwj2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@Rafau zobacz priv
Zaloguj się aby komentować