Pamiętacie słynną historię o kobiecie, która oblała się kubkiem GORĄCEJ kawy z Mc Donald's i dostała za to 3 mln dolców. To przeczytajcie sobie ten artykuł, pokazujący jak kompletnie wypaczono sprawę w mediach, aby podbić jej medialność. Czyli: nie było 3 mln $, kobieta niekoniecznie była roszczeniowa.
https://www.i-kancelaria.pl/publikacje/najslawniejszy-kubek-kawy-na-swiecie-odpowiedzialnosc-deliktowa-w-polsce-w-2992-roku-na-przykladzie-amerykanskiej-sprawy-mcdonalds-hot-coffee-case-z-1992-roku-czesc-1/
https://www.i-kancelaria.pl/publikacje/najslawniejszy-kubek-kawy-na-swiecie-odpowiedzialnosc-deliktowa-w-polsce-w-2992-roku-na-przykladzie-amerykanskiej-sprawy-mcdonalds-hot-coffee-case-z-1992-roku-czesc-1/
@WlasnaGazeta za to zawsze piorun! To jak wielkie korporacje manipulują mediami powinno być codziennie nagłaśnianie. Do dzisiaj ta kobieta jest w USA popularnym żartem...
@krokodil3 , tutaj właściwie to wielkie korporacje - będące właścicielami największych amerykańskich mediów - manipulowały opinią społeczną. Pytanie, na ile było to celowe zagranie i "prośba" wybranych koncernów żywnościowych. W końcu wyśmianie tego przypadku dosyć skutecznie ograniczało szansę na kolejne pozwy.
Zaloguj się aby komentować