Ostatnio na HBO GO wszedł film Cast Away: Poza światem z 2002 r. z Tomem Hanksem. Patrząc na niego z perspektywy lat i doświadczeniu w pracy w reklamie to chyba w żadnym innym filmie nie widziałem tak długich product placementów jak tam. Wiadomo, że w wyniku katastrofy lotniczej inżynier firmy kurierskiej (Tom Hanks) trafia na bezludną wyspę, gdzie musi przeżyć. Ale bez przesady, wszędzie paczki Fedexu potem łyżwy Riedell i piłka Wilsona.
Mimo wszystko film zawsze mi się podobał, ale po takim czasie inaczej na niego patrzę - bardziej jak na reklamę. W sumie mogli wrzucić tam każdy product placement - dryfującą skrzynkę coli czy adidasy wyrzucone na brzeg. Stracony potencjał reklamowy
Mimo wszystko film zawsze mi się podobał, ale po takim czasie inaczej na niego patrzę - bardziej jak na reklamę. W sumie mogli wrzucić tam każdy product placement - dryfującą skrzynkę coli czy adidasy wyrzucone na brzeg. Stracony potencjał reklamowy
@gacek bo sprzedawać to trzeba umieć
@gacek Tylko że ten placement jest uzasadniony i nie razi w oczy. Nie to co specjalne ujęcia sypania przyprawy do zupy w polskich serialach.
Zaloguj się aby komentować