#szybowce #uk
@motoinzyniere umiesz zrobić beczkę?
Nie podsyfiam ale do polski nie dolecisz 😉
Nic nie widać.
@motoinzyniere na to trzeba mieć jakieś uprawnienia/ szkolenia, czy po prostu jak hulajnogą się tym jeździ, w sensie że karta rowerowa wystarczy?
@motoinzyniere Czyli jednak jest płaska.
@motoinzyniere często zdarzały się przygodne lądowania? Gdzie w UK?
Realistyczne te gry
@motoinzyniere zakładowy to ty?
@motoinzyniere albo jesteś strasznie chudy, albo to jakiś strasznie przestronny szybowiec, jaki to typ?
@fitoplankton Astir CS, dużo tam miejsca.
@motoinzyniere A racja, przecież nawet po gałkach kabiny widać. Astir jest przyjemny na wysokości łokci, ale wbicie się w ten wąski kubełek udami, kiedy na codzień ćwiczysz siłowo - to jest dramat, ja wchodzę na styk i muszę się skręcić w lewo żeby jako tako obsługiwać trymer.
Chyba, że to cecha CS Jeans, bo to na tym latałem
@fitoplankton Jeans się różni tylko stałym podwoziem. Jak w Astirze jest problem, to panie - do ASW19/ASW20/Pegase nie wejdziesz.
Kurła lipa, zostanie mi pw5 do końca życia, bo w juniorze głowa mi się nie mieści pod kabiną xd
Zaloguj się aby komentować