Zadzwoń do nich i powiedz żeby Ci wyłączyli NAT i dali go w tryb przeźroczysty.
Masz dla firm czy konsumenta?
Nie wiem czy ten aktualny jest:
Czasami dostawcy robią problemy.
Można to obejść jak masz własny router.
Na netiowym robisz DMZ na adres IP własnego i dajesz IP netiowego na swoim jako adres bramy.
@S__C jestem konsumentem
No ichniejsze poradniki... z routerów z lat 2015... 0 aktualizacji
@UncleFester wolałbym i ich router jak najmniej robił bo jest zawodny. Ale opcja z DMZ nie wiedziałem, będzie to Plan B, dzięki wielkie
@UncleFester @S__C netia mi zniszczyła wczorajszy wieczór ale zrobiła mi niedzielę.
@S__C zadzwoniłem do netii tak jak mówiłeś. Niedziela, myślałem że będą problemy lecz odebrała kobieta. No to z doświadczenia już wiedziałem że uja z tego będzie. Sorry, nie jestem szownistą, ale mam życiowe doświadczenia z gadką z kobietami z supportu.
No to mówię jej co chce. No to odpowiedziała "aaa chce pan tryb bridge". No zaskoczenie, ONA MNIE ROZUMIE xD Nadajemy na tych samych falach!
Z jednej strony uradowany, bo kobiecina wie o co mi chodzi, ale z drugiej strony... zmienisz mi tryb router na tryb bridge tak jak ja wczoraj to robiłem przez pół wieczora i uja zadziała.
No ale nic nie mówię, niech przełącza... Przełączyła na tryb bridge, zapytałem się czy coś ustawiać na swoim routerze - ona że nic - rozłączyliśmy się. Yhm.. nic nie ustawiać.. taaa ale zobaczymy.
No i powtórka z wczoraj gdy sam to przestawiałem... brak internetu na routerze. No dobra, to ustawię hasło PPoe... i działa! xD
Jebańcy muszą mieć jakieś większe opcje. I chyba wiem jakie! Jak ja ustawiałem tryb bridge, to router widział internet... ale wewnętrzny. Jak ona przestawiła router - to mój router nie otrzymał żadnego IP, nawet wewnętrznego.
Musiała pewnie ustawić na którym porcie LAN ma być tryb Bridge - bo defaultowo było/jest że na żadnym. Więc samemu uja się zdziała bez supportu.
@Klopsztanga cieszę się, że udało się ogarnąć temat. Netia nie jest taka zła biorąc pod uwagę konkurencję np. Vectrę.
Zawsze możesz prosić o przełączenie do kogoś technicznego z wsparcia klienta lub 2-poziom nie wiem jak to się nazywa.
W każdym razie oni mają procedury na to i pewnie robi z "knowledgebase".
Kobietki admini też się zdarzają, wcale nie musi być gorzej - to co cenie sobie u kobiet z IT to, że się łatwo nie poddają, mają inne spojrzenie na problem i bardziej im zależy. Niestety jak gość zarobiony to powie żebyś spadał na drzewo banany prostować albo, że się nie da i już robi inny temat. Różnie to bywa nie ma co generalizować tylko skupić się na rozwiązaniu problemu.
Jeszcze raz gratuluję uporu w dążeniu do celu
Zaloguj się aby komentować