Oczywiście wszystko robione byle jak.
#polskiedrogi #bareja #fuszerka #kepno
bbd7d2b7-5035-4e9f-a055-83cb94ae16ef
SuperSzturmowiec

Bo to zrobione jakby ktoś chciał wyprzedzić przed przejściem

entropy_

To jest po to, żeby nie instalować czterech progów przed i za.

Zwolnić i tak musisz ale nie objedziesz pasem pod prąd.

W mojej niedalekiej okolicy jest jeden taki zainstalowany i wieczorem jak jest minimalny ruch to 99% aut odjeżdża go jadąc pod prąd.

Mądrzejszym i ładniejszym rozwiązaniem jest podniesienie całego przejścia.

Jarem

@entropy_

A można zrobić podniesione przejście dla pieszych jak pisze @Zelazny_Karzel_Wasyl. Najlepsze rozwiązanie dla pieszych, kierowców i zawieszenia

entropy_

@Jarem sam też o tym napisałem w ostatnim zdaniu xD

Jarem

@entropy_

Kurde, sorry. Przeczytałem to, ale mój mózg stwierdził, że tego nie zarejestruje. Wybacz :D

Zelazny_Karzel_Wasyl

Zdrowy rozsądek to podniesione przejścia dla pieszych na progu. Przejazd łagodniejszy i nie trzeba bawić się z krawężnikami

tomilidzons

Gdyby próg zwalniający dać przed przejściem dla pieszych, to musiałby być na skrzyżowaniu, ale wedle prawa próg zwalniający nie może być zamontowany bliżej niż 40m od skrzyżowania, więc nie mogli go tam zamontować. A co ciekawsze próg zwalniający nie może być bliżej niż 60m od przejścia od pieszych, więc te wykonanie nie jest zrobione zgodnie z przepisami.

Jedynym dobrym rozwiązaniem jest tutaj wykonanie podwyższonego przejścia dla pieszych

6f8edea7-68e7-49d7-862b-be079b6e957b

Zaloguj się aby komentować