#barteknamorzu #pracbaza #technologia #marynarz #ciekawostki #statki
https://streamable.com/c1vwvo
Zdjecie dodatkowo, dla tych ktorzy nie znaja skali tego bydlaka. Mowie o statku, nie o sobie.
Na zdjeciu po prawej stoja samochody dla skali
@bartek555 Te białe kółka to pewnie pędniki boczne, a do czego kieruje ta biała strzałka?
@bartek555 dla skali to banan byłby lepszy.
A poza tym : fajny film. Dzięki
Miejsce dla holownikow (ktorych nie uzywamy). Chcieli nam tutaj piloci wcisnac 3 holowniki. Wkoncu jak im napisalismy, ze mamy 6 pednikow kazdy o mocy 2x wiekszej niz ich najmocniekszy holownik to odpuscili, ale 2 nadal asystowaly z odleglosci. Eh… amatorzy nie ufaja bartkowi.
Pedniki mamy azymutalne, kreca sie 360* i sa w 2 grupach. W trojkacie z wierzcholkiem do rufy na rufie i to samo tylko wierzcholek do dziobiu na dziobie.
@bartek555 fiu, fiu, ale bydle. Takim to można zabić!
A statek też niczego sobie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W wannie to nie takimi się bawię, a resoraki dla skali też mam
Kamerka bliżej barierki lub go pro na poręczy i byłoby złoto
@bartek555 Jest w pytę!
@bartek555 @moderacja OP pokazał bydlaka!
@rain deep sea mining / subsea mining / deep sea polymetallic nodule collection. Oryginalnie byl to statek wiertniczy.
@bartek555
nie znaja skali tego bydlaka. Mowie o statku
Nie schlebiaj sobie. Większymi na ryby pływam
taka tam, koperta;)
super materiał i skill, wincyj
@bartek555 mam dwa pytanie. Z jaką prędkością płyniesz za pilotami? Drugie, w kadrze było widać przepływający mały statek z prawej strony, w takim przypadku kto ma pierwszeństwo?
@rodarball
Drugie, w kadrze było widać przepływający mały statek z prawej strony, w takim przypadku kto ma pierwszeństwo?
większy oczywiście
@sevenonine a już myślałem, że nadpływający z prawej strony
@rodarball pilot/ piloci wchodzą na statek, za nimi się nie płynie
@starszy_mechanik dzięki za odpowiedź, sądziłem że piloci poruszają się jakimś małym statkiem
@rodarball małym statkiem podpływają do dużego statku żeby wejść na statek/zejść z niego
@rodarball tak jak pisal @starszy_mechanik. Piloci weszli jak jeszcze bylo ciemno. Tutaj jest bardzo duzo pradow, dochodzacych do 9 kn (czyli tyle ile max mojego statku xD), wchodzacych z boku, atakujacych cie na zakretach, itp. Ale szczerze mowiac to nie bylo teraz za bardzo odczuwalne, moze 3kn max. Plynelismy 10-11kn (bo niosl nas prad). Na koncu jak przechodzimy przesmyk to 8-9kn i potem juz zwalnianie. Na samym koncu pare metrow od kei to juz 0.05 m/s bokiem.
Nie ma pierwszenstwa, mijamy sie z takimi samymi „obowiazkami”. W waskich przedmykach piloci sie czesto dogaduja. Tutaj byl to okret wojenny i pilot tylko pokrecil nosem.
@bartek555 bardzo Ci dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
Masz nagrania z jakiś zajebistych sztormów?
@osn_jallr znajomym z firmy, w ktorej pracowalem kilka lat ma kanal na yt bigwavemaster1 to poogladaj co przezywalem kazdej zimy przez 4 lata.
@bartek555 każdy kto wpływa do tego portu musi kręcić takie bączki? To standardowa trasa cumowania, ja źle widzę, że jesteście tak gigantycznym obiektem że macie "trasę dla słonia" specjalną?
@wombatDaiquiri wlasciwie to nawet nie bralismy trasy glebokowodnej bo wybalastowalem ja na 7m zanurzenia + 5m thrustery, wiec 12max. Standardowo droga, jakies 50m na lewo juz sa plycizny. Musiellismy sie po prostu ustawic prawa burta do kei, nie ma tu zadnych zbednych czy dodatkowych manewrow :)
@bartek555 W 0:34 byłem pewien że zajebiesz w tą keję (albo pirs, nie odróżniam za bardzo).
Gx
@Man_of_Gx to tylko tak wyglada, duzo miejsca bylo i mala predkosc. Do tego bardzo manewrowy ten statek, ale mozna odjebac numer, bez problemu. Np. Moj zmiennik, ktory na takich statkach zjadl zeby, 25 czy wiecej lat na morzu podczas cumowania na teneryfie odbil sie na kilka metrow od kei xD od tego czasu nie daja mu cumowac xD
@bartek555 fajnie wyszło
@bartek555 zazdro! Piekne widoczki!
Zaloguj się aby komentować