@Petrolhead czasem gram. Bardzo lubię, ale nie mam żadnych dodatków :(
O stary. No to koniecznie musisz je zdobyć. Niesamowicie to rozbudowuje rozgrywkę
@Petrolhead jakie dodatki polecasz? Bo w sumie miałem fazę na Stellaris na początku, ale z czasem zrobiło się odrobinkę nudno i już od dłuższego czasu nie ruszyłem. Może jakoś zabiję czas oczekiwania na Cities Skylines 2
@bojowonastawionaowca Osobiście gram ze wszystkimi i nawet nie zastanawiałem się nad wyłączaniem któregokolwiek. Utopia, Megacorp, Nemesis i wszystkie paczki z gatunkami warto mieć moim zdaniem
@Petrolhead Oj wspaniała gierka, kiedyś sporo cisnąłem, poźniej przerwa. Czuję że powoli nadchodzi powrót
Zawsze gdy do niej wracam jest inna. Piękna kusicielka :')
Uwielbiam to, że cały czas dodają kontent i patchują gierkę, gra się dużo przyjemniej niż kilkanaście miesięcy temu.
Na razie mam przerwę. Średnio wracam tak co pół roku, żeby pograć długimi godzinami. Ostatnim razem nawalałem się z bloko-kotami i było fajnie (ง ͠° ͟ل͜ ͡°), choć przy 180 modach chwilę przed end-game pc mi trochę zaczął się pocić ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽
@Dissociated Uuu, widzę że weteran. Nigdy nie próbowałem z modami. Czy są istotne różnice? Od czego najlepiej zacząć?
@Petrolhead Co do różnic, to zależy jakie mody instalujesz, bo są takie mody, co dość znacząco potrafią zmienić grę.
Mam parę modów, które praktycznie za każdym razem używam jak wracam do grania.
! Production Revolution - zmienia to, w jaki sposób działa populacja, zatrudnienie itd. Czasami daje dużo do wydajności. Sam mod wymaga jeszcze innych do działania i są to mody Kasako, które sporo zmieniają w interfejsie.
Real Space / Planetary Diversity - mody dodające nowe typy planet
Electroids - mod dodający nową rasę, w sumie to takich modów jest bardzo dużo, ale nie wszystkie wprowadzają inne mechaniki jk np ten co tutaj podałem.
Jest też tak samo sporo modów dodający nowe awatary do różnych ras, nowe wyglądy statków, dużo różnej muzyki, itd. Niektóre z nich idą jednak dalej i dodają np nowe klasy statków, jak np NSC2.
Są też takie co, dodają dużo nowych technologi i nowych budynków jak ETUAB.
Są też i giga mody, które dodają wszystkiego po trochu, w tym nowe surowce, megastruktury, cywilizacje.
DarkSpace, Ancient Cache of Technologies, ACoT : Secrets beyond The Gates, Ancient Empire, Atlantis empire, The Zenith of Fallen Empires, Eternal Empire i wiele innych
Gigastructural Engineering - mod giga chad, nowe megastruktury, nowe technologie, nowe typy kryzysów które mogą doprowadzić nawet do zniszczenia całej galaktyki.
Backgrounds+ Loading Screens - na koniec ten mod. Jak ma się dużo modów, to czasem gra długo się ląduje, więc fajnie na inne obrazki popatrzeć, żeby te podstawowe się nie znudziły.
Jest w czym przybierać, mody można dobierać do tego, jaki chce się scenariusz ogrywać. Chcesz pobawić się w Imperatora ludzkości z WH40k, dobierasz pod to mody i się bawisz.
No i z modami jest czasami mały problem, bo niektóre nie chcą ze sobą od razu zadziałać, więc czasem można godzinami spędzić na ustawianiu wszystkiego. większość modów wyłącza też możliwość zdobywania osiągnięć. Niektóre z nich nie są zbilansowane, więc mogą zrobić, że rozgrywka będzie albo za trudna, albo za łatwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Dissociated Woah, dziękuję za szczegółowe wyjaśnienia. Na pewno coś wypróbuje :)
@Petrolhead raz odpaliłem pirata i wyjebałem,nie kupię. Zarżnęli potecjalnie dobrą strategię easter eggami pasującymi do kosmicznego lore jak pięść do nosa. Kosmiczne smoki i robaki wyłażące z czarnej dziury - no kurwa !
Dlatego można wyłączyć dodatki które komuś nie pasują xd
Zaloguj się aby komentować