@Terrano Mam Focusa w benzynie i żałuję tylko że przez eko-lobby nie będę mógł sobie kupić diesla, ale bym na paliwie zaoszczędził
@Terrano może rozwiniesz? Co cię podobało, co nie?
Na plus od 0-60 fajnie to jedzie na prądzie jest cicho
Na minus hmm jakos wykonania plastik wszedzie przyciski od grzania dup jak w pajero z lat 90. Ale co do samej hybrydy. Guzik sie to ładuje podczas jazdy Max pokazało mi chyba 4 proc baterii wiec nie wiem jak z żywotnością. Jeżeli ktos lata tym tylko po mieście tak do 20-30 km to moze byc Ok ale to auto kompletnie sie nie nadaje na autostradę i dłuższa trasę od 115 zaczyna byc w nim strasznie głośno od 130 trzęsie telepie to auto jest stabilne niczym nasz rząd dramat. no i spalanie 11 litrów
@Terrano jak byłem w oplu to sprzedawca mnie strasznie namawiał na hybrydę, ale jak się go zapytałem, kiedy mi się to będzie ładować, jak jeżdżę tylko po autostradzie, to powiedział że nie wie. No i jeszcze zapytałem czy fajnie jest wozić cały czas ze sobą dodatkową osobę (bo tyle waży cały hybrydowy system).
Ekologia psia jego mać. Auta co raz cięższe, większe, tylko po to, żeby na papierze spełnić jakieś wymogi. Bo w realnym życiu dla mnie taka hybryda to nieporozumienie.
@Jason_Stafford o ironio pracuje w niemieckiej firmie i dostałem to na służbowe i tak właśnie dzis sobie o tym rozmawiamy
@Terrano Ja patrzę realnie na to, jak te auto mi będzie się sprawdzać na co dzień. Jak ktoś jeździ wkoło komina, to teoretycznie hybryda/elektryk. Tylko czy dodatkowy koszt przy zakupie jest tego warty? Szczególnie gdy tak jak ja, mieszkasz w bloku, i nie masz gdzie ładować takiego samochodu tanio.
Jak dla mnie eko by było, gdybym taką astrę czy innego focusa mógł kupić w 1,5 turbobenzynie czy dieslu (już nie musi być 2.0), bez hybrydy. Auto lżejsze o XX kg, mniej niszczy drogi, i mniej zasobów potrzeba na jego wyprodukowanie. A jak bateria padnie, to jesteś zazwyczaj kilka tysięcy (jak nie kilkadziesiąt tysięcy) w plecy.
@Jason_Stafford no dokładnie to gowno i tak w zasadzie sie nie ładuje jak jedziesz. Te manetki przy kierze sa od włączenia ładowania i masz tam 3 tryby chyba jak mocno ma ładować. To nawet w tym najsłabszym tak mocno spowalnia samochód ze i tak wlaczy sie silnik benzynowy. Tam jest rozwiązane to tak ze silnik ładuje baterie a bateria daje napęd. Dla mnie to jest kompletnie poronione rozwiązanie. A w ogole oddanie takiego auta do wypożyczalni to juz absurd x10. Dzieki Bogu ja mogę na polskich tablicach latac starymi dobrymi dieslami po De
Dzieki Bogu ja mogę na polskich tablicach latac starymi dobrymi dieslami po De
@Terrano w delegacji czy tam mieszkasz? Bo niby jest te pół roku, po którym musisz przerejestrować.
@Jason_Stafford jeszcze lepiej. Pracownik przygraniczny
Ciekawi mnie jakie dokładnie wady widzisz.
Hybryda hybrydzie nierówna. Może być hybryda, która przejedzie na aku 100km, a może być taka, że aku to tylko odzyskiwanie energii z hamowania. Dla mnie idealna hybryda to byłaby taka, która ma zasięg na baterii około 10-20km. Czyli odcinek jaki robię najczęściej dom-sklep lub dom-przedszkole/szkoła. Wtedy PV na dachu i jeździesz za darmo. Zaś większy aku to tylko generowanie kosztów późniejszej ewentualnej wymiany.
Ale co ci nie siedzi? Imo najlepsze hybrydy ma Toyota
@nogiweza Latałem corolla w hybrydzie po Czarnogórze i w sumie to fajne miejskie auto ale strasznie głośnie od 120 i spalanko bajeczka 5l a w przypadku eclipse cos ten odzysk słabo działa i musisz ładować z gniazdka i spalanko 10 l
@Terrano nie nazywaj tego gowna eclipsem proszsz
@Niggauke to nie ja to producent
@Terrano nie lepiej było wziąć CH-R albo Rav4. Toyota robi najlepsze hybrydy.
@Kubilaj_Khan panie ja bym w życiu tego nie Kupil firma mi dała na wyjazd
@Terrano ok
Zaloguj się aby komentować