Artykuł znowu odnośnie IZERY, mówi o wymianie zarządu, lecz to tyle, nie wchodzi w detale kim ci ludzie nawet są.
Szczytem jednak jest mowa o WZLOTACH i UPADKACH tej firmy. Chwila ... Jak firma, która przez cały czas swojego trwania nawet nie przystąpiła do produkcji produktu, miała Wzloty? Nawet najgorzej wydany samochód miał więcej sukcesu niż ta firma, bo coś zrobił.
Niedługo jak ktoś wrzuci render 3D to już będzie konstytuowało, bycie graczem w branży motoryzacyjnej.
https://android.com.pl/moto/704634-izera-komplikacje-rada-nadzorcza/
#heheszki
Bardziej jednak to krytyka dziennikarstwa w branży samochodowej EV, co z dziennikarstwem nie ma to nic wspólnego.
@PlastikowySmith bardziej to dotyczy jakiegokolwiek "dziennikarstwa" technologicznego w Polsce. Ta branża to jedno wielkie szambo, wszystkie te portale w stylu spidersweb, antyweb, chip itd. itp. publikują jeden wielki szmelc, dla niepoznaki nazywany artykułami. Clickbaity to ich akurat jeden z najmniejszych grzechów, inne to płatne artykuły, które są de facto reklamami udającymi coś innego, artykuły na bzdurne tematy lub wręcz o niczym, pieśni pochwalne dla producentów, bo zafundował wycieczkę/kolację/produkty (niepotrzebne skreślić). Szkoda na to czasu, nie zdobędzie się tam jakiejkolwiek rzeczowej, obiektywnej informacji.
@PlastikowySmith Ale rendery już od dawna są brane za fakty dokonane. Tak jest w temacie SMRów, arabskich giga-projektów itp. Tak samo się sprzedaje rzeczy na Kickstarterach i robi kampanie "rewolucyjnych" projektów, które zmienią rzeczywistość Afryki, jeśli tylko wpłacisz kasę.
@PlastikowySmith tak się produkuje chińskie elektryki
@PlatynowyBazant20 "Zastosowana ma być specjalna technika. (...) przy użyciu tak zwanej techniki SKD, która polega na przekształcaniu częściowo zmontowanych zestawów w gotowe pojazdy."
Kocham to pseudodziennikarskie gówno. Czyli po prostu mają składać do kupy gotowe elementy, żeby się nazywało, że jest wyprodukowane w UE, a nie w Chinach. Dokładnie ta się robi w Rosji, tam jest lepiej, bo chińskie auta są delikatnie rozmontowywane (odkręcane koła, wyciągane fotele), jadą do ruskich jako części i tam się to "montuje", dzięki czemu auto jest wyprodukowane w rosji i nie ma cła.
@Nemrod przechytrzyli freda
@Nemrod Pseudodziennikarz może być urodzony tak niedawno, że w latach 90. XX wieku, okresie świetności systemu SKD, pływał jeszcze w jajach ojca. To skąd ma wiedzieć, że to wszystko już było?
Dla mnie ten projekt zestarzeje się szybciej niż powstanie. Same elektryki są dość łatwe w budowie i konstrukcji ale tak samo mają wady których nie daje się na razie obejść ciężaru i zasięgu. Niby słyszałem że jest już mercedes ktory może przejechać 1000 km ale to mercedes i to dosc długi. Jest gdzie upchać akumulatory.
Pisałem już że 2035 w kwestii przejscia na elektormobilnosci jest praktycznie niemożliwe i powoli zaczyna to dochodzic do osób decyzyjnych. Nie ma po prostu możliwości energetycznych.
Scenariusz jaki widzę aktualnie. Chińczycy zaczną masowo eksportować swoje samochody z dużą niższymi cenami. To spowoduje że Niemcy zaczną się bać o swój binzes motoryzacyjny i będzie wprowadzony protekcjonizm to spowoduje że izera trafi w końcu do chińczyków.
Zaloguj się aby komentować