No nie, tak to być nie będzie – zakrzyknęły z pewnością gromko władze państwowe i opinia publiczna. Utrata jednostek, narażenie ludzi, a do tego potężne skażenie środowiska – co to to nie, wszyscy podejrzani już z pewnością siedzą pod kluczem, a pozostałe jednostki tego typu zostały zapieczętowane i nie mają prawa ruszyć się z portu, dopóki pracy nie zakończy nadzwyczajna komisja rewizyjna i prokuratura. Prawda?
Nieprawda. To jest Rosja przecież.
https://pl.belsat.eu/84074803/czarna-seria-rosyjskich-tankowcow-na-morzu-czarnym-trzeci-z-kolei-zglosil-wyciek
#rosja #wojna #ukraina #bekazkacapow
Jak to u kacapow w związku z tym że zgłoszono wyciek że zbiornika nie odnotowano wycieku że zbiornika. Sytuacja opanowana przed czymś czego nie bylo
@kodyak 150% normy wyrobione 😉
@xniorvox a ile tych wołgonieftów mają? tyle przynajmniej ile ten 249 zastonał?
@sevenonine volgotanker, czyli firma zajmująca się transportem węglowodorów transportem wodnym z głębi rosji, dysponuje około 200 tankowcami różnej wielkości.
Czy strata dwóch jest dotkliwa? Teoretycznie nie, bo to tylko 1% floty, ale trzeba też spojrzeć na to dlaczego w ogóle doszło do straty.
Przed wojną te małe tankowce płynęły sobie rzekami, dopływały do morza Azorskiego (pozdro Rychu) i tam następował przeładunek na większe jednostki.
Aktualnie ze względu na ukraińskie ataki na okolice Cieśniny Kerczeńskiej, duże jednostki nie są w stanie wpłynąć na Azorskie i te małe muszą wypływać na Morze Czarne, które jest znacznie gorzej osłonięte i panują tam gorsze warunki i tam dochodzi do przeładunku, a to oznacza, że kolejne tego typu wypadki będą się zdarzały.
Morze Azorskie: 14m max głębokości, 7m głębokości średniej.
Po prostu robią wszystko, żeby może czarne było czarne nie tylko z nazwy.
Ależ mi wstyd za tego ortografa. Jak do tego doszło nie wiem.
Zaloguj się aby komentować