0nc0l
Specjalista
Muszę się oduczyć kupowania myszek stacjonarnie...
Jaką polecacie zmyślić historyjkę żeby mi wzięli to gówno na gwarancje?
(Oczywiście umowa gwarancyjna jak i strona producenta nie istnieje bo i po co, tylko jest info że 2 lata)
Jaką polecacie zmyślić historyjkę żeby mi wzięli to gówno na gwarancje?
(Oczywiście umowa gwarancyjna jak i strona producenta nie istnieje bo i po co, tylko jest info że 2 lata)
@0nc0l a jak dawno kupiłeś i co się zepsuło? Może lepiej się powołać na rękojmię, jeśli nie dawniej niż rok? https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/
@wombatDaiquiri wczoraj... no i nic się nie zepsuło, głownie ma chujową precyzje przez zbyt dalekie oddalenie sensora od podłoża
@0nc0l online mógłbyś zwrócić, ale fizycznie to chyba mogą Ci wymienić na ten sam model, więc pewnie kwestia pogadania z pracownikiem jak z człowiekiem i może coś się uda. Ale nie jestem prawnikiem, to nie wiem.
@wombatDaiquiri Dlatego właśnie piszę że muszę się oduczyć kupowania stacjonarnarnego bo online miałbym przynajmniej te 2 tygodnie na bezwarunkowy zwrot
@0nc0l O wróciłeś.
Zaloguj się aby komentować