jak z gwiezdnych wojen
@nogiweza Raczej jak z Fallout-a.
@golden-skull @nogiweza nie zmienia to faktu że te stare projekty ryją mi beret xD
Jak się tym skręca?
@golden-skull to chyba było BMW albo na bazie ich motocykla. @pasmo skręcało się "normalnie" gąsienice były gumowe i pozwalały na skręcanie przednim kołem.
przecież to piła motorowa do cięcia sekwoi
@eswemenasja To co na zdjęciu raczej nie ma możliwości skręcania kołem po którym się toczy gąsienica, żeby odgiąć taki pas koło musiałoby mieć ranty.
Ale był Kettenrad, trajka z kołem z przodu i dwoma gąsienicami.
Gx
@pasmo na motocyklu skręca się inaczej. Czasami, żeby wejść w łuk, wystarczy dobry przechył na bok.
@MiernyMirek Żeby wejść konkretnie w zakręt trzeba użyć i to całkiem zdecydowanie kierownicy.
Nie, motocykl nie jedzie po łuku tylko dlatego że jest pochylony na bok.
Gx
@Man_of_Gx widziałeś emota na koniec?
@Man_of_Gx czy ty właśnie próbujesz zaprzeczyć prawom fizyki twierdząc, że wychylenie motocykla nie ma wpływu na skręcanie? XD ciekawe co się stanie jak doczytasz o technice przeciwskrętu XDDD
@MiernyMirek nie bądź taki uległy, masz rację, może nie potrafisz nazwać tych zjawisk fizycznych, ale ogólnie rzecz ujmując wychylenie motocykla ma zajebisty wpływ na skręcanie
@Sulik ma jakiś wpływ, ale mimo wszystko ruch kierownicą też musi być. Niewielki, ale jednak musi, pochylenie zmniejsza ten ruch. Przynajmniej tak mnie uczyli.
@MiernyMirek nie musi być, co więcej żeby skręcić np w prawo to możesz skręcić w lewo i tak pojedziesz w prawo. Jeśli masz problem z wyobrażeniem tego to zobacz w którą stronę jadą żużlowcy, a w którą skręcona jest kierownica
@Sulik ja wiem co to jest przeciwskręt i korzystam bardzo chętnie. Mi po prostu tłumaczyli, że samym ruchem ciała (pochyłem) delikatnie przemieszczam kierownicę i to wystarczy do pokonania zakrętu. Twierdzili, że przy zablokowanym kole (do jazdy idealnie na wprost), żaden przechył by nie wywołał skrętu pojazdu.
@Sulik Pochylenie moto nie ma znaczenia, znaczenie ma położenie CoG układu jeździec+moto względem linii podparcia opon, fizyku.
Icoteras?
Gx
@Man_of_Gx przecież od początku chodzi o układ moto+kierujący. I teraz to powiem, że to chuja prawda co piszesz, na moto prawka nie masz od razu widać to spróbuj na rowerze, ta sama zasada. Fizyki od nowa nie pisz bo robisz to źle
@MiernyMirek proponuję samemu zablokować kierownicę i sprawdzić zęby rozwiać te głupoty
@Sulik Masz, sprawdź datę a potem w... znaczy w drogę, daleką.
Gx
@Man_of_Gx to lepiej na rower zmień pojazd
Zaloguj się aby komentować