Ewentualnie czy ktoś jest mi w stanie coś z graveli polecić, max do 8k pln? Z wymagań to w potrzebuję dwóch zębatek z przodu, hydraulicznych hamulców, geometria ramy bardziej w wygodę.
Czy może jednak lepiej odpuścić sobie gravel i zamiast trząść dupę na dołach kupić po prostu kolejnego hardtaila?
Nie znam się na rowerach się jak masz wydać 8k i nie wiesz w co iść to może wypożycz sobie gravela np w Decathlon na jeden dzień i zobaczysz czy Ci odpowiada 💪
@rmbobster problem taki, że kupować trzeba już teraz bo zaraz nie będzie w czym wybierać a mieszkam w kraju gdzie właśnie śnieg pada a w las na szutry będzie się dało wjechać dopiero gdzieś w maju kiedy śnieg i lód spłyną
Zależy po jakich dołach zamierzasz jeździć. Jeżeli trochę asfaltu i trochę szutrów to cross/gravel.
@ovoc 80% gravel, asfalt to głównie gdzieś po mieście na dojeździe do pracy lub lasu czyli wskakiwanie z/na chodniki. Dlatego się jeszcze zastanawiam czy nie kupić jednak nieco bardziej wytrzymałego HT.
Mam trzy wyścigówki - szoskę, gravela i hardtaila. Jeżeli miałbym wskazać jeden do wszystkiego to mój gravel. Na kołach 700Cx42mm (teraz założone) mogę w sumie latać ustawki szosowe. Ale wchodzi też 27,5x2,2" i na tym da się wjechać wszędzie a nadal pozycja szosowa. Opona bardziej wygląda na powolną niż nią jest. I do tego mam w nim 1x12 z Eaglem.
To jest nadrower. Gravel z miejscem na jak największego kapcia. One to rule them all. Na wały, na asfaltowy dojazd bez obrzydzenia a i łoić po kamieniach (bez hardkoru) też się da. Hardtaila kupiłem w sumie tylko dlatego, że zepsułem jedno koło 27,5" i potrzebowałem czegoś na szybko w teren to "co sobie będę żałował" i tylko dlatego gravel ma teraz tylko 42mm wsadzone.
@kapustaglowapusta ja śmigam wyłącznie po szutrach w górach więc nie ma równego terenu tylko albo w górę albo w dół, w dodatlu swoje ważę dlatego szukam maksymalnie dużego zakresu przełożeń. 1x z przodu mnie niestety nie urządza ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Znalazłem takiego dziada, co sądzisz?
https://www.canyon.com/pl-pl/rower-gravel/przygoda/grizl/al/grizl-7/3715.html
@Stashqo W sumie to nie wiem nie znam się na tym co jest dostępne na rynku i jak to się ma do innych opcji. Ja tylko raz na jakiś czas kupię coś, z czego zostanie sama rama i resztę i tak wymienię. Albo poskładam na chinolach
Na pewno ten Grizl ma 2X - dla mnie męka w górach + potencjalne zakleszczenie łańcucha wtedy, kiedy najbardziej nie będziesz tego chciał + zasyfianie błotem przedniej przerzutki żeby nie zadziałała wtedy, kiedy będzie to najbardziej potrzebne. Poza tym tam wejdzie max 50mm więc bez szału - a w standardzie jest tylko 45mm. No i 11kg kowadło za ponad 9k z przesyłką? Co się z tym światem stało?
Zaloguj się aby komentować