Mam problem ze zwrotem z Amazona (DE). Zamówiłem PS5 i okazało się że nie działa napęd więc odesłałem ją z powrotem. Niestety jedyna opcja to była wysyłka we własnym zakresie. Odesłałem paczkę na wskazany adres i wg trackingu DPD tydzień temu dotarła, ale w apce Amazona dalej mam, że oczekują na paczkę. Support twierdzi że mam czekać 30 dni i wtedy dopiero mam się zgłosić bo ich "logistics center to procesuje"... To jest normalne czy powinienem dalej ich męczyć na supporcie?

#amazon #zwroty
Sweet_acc_pr0sa

@elszczepano normalnie muhamad albo inny Łukasz zajebał ci paczkę bo zobaczył ze ps5, a Amazon i tak pewnie rozwiąże na twoja korzyść xD

elszczepano

@Sweet_acc_pr0sa tak rozwiązuje na moją korzyść że po 30 minutach pisania z Hindusami jeden twierdzi że paczka z naprawionym plejakiem już do mnie jedzie, jeden że nie dostali nic ode mnie a jeden że paczka dotarła ale ją sprawdzają XD

Sweet_acc_pr0sa

@elszczepano bo to trzeba na spokojnie xD


narazie ciesz sie szczesciem jakiegos piotrka albo ahmeda xD


przejebane oby bylo na twoja korzysc

elszczepano

@Sweet_acc_pr0sa thx. Najlepszego jakiego dzisiaj trafiłem na czacie to był agent, co pisał że widzi w trackingu że paczka jest w doręczeniu i dzisiaj będzie. Jak prosiłem o tracking number, to napisał że mam na mailu. Napisałem, że nic nie mam, to mi odpisał że życzy miłego dnia i zamknął czat xD

Dziwen

@elszczepano to normalna procedura? Bo ja zawsze idę na pocztę z paczką, gdzie drukują wszystko i sami wysyłają. Jeszcze mi się nie zdarzyło za to płacić w DE, a mam normalne konto, bez prime'a. No chyba, że zamawiałeś nie od Amazona, tylko jakiegoś sprzedawcy (bez notki Dispatched by Amazon).

elszczepano

@Dziwen to była jedyna opcja jaką miałem w aplikacji. Kazali odesłać na swój koszt i wysłać potwierdzenie by dostać zwrot za paczkę. Wziąłem DPD bo wychodziło najtaniej i mogłem podrzucić do POP koło domu. Zamówienie bezpośrednio od Amazona.

Tylko-Seweryn

@elszczepano jak ja odebrałem swojego xboxa z Amazona 2 lata temu to zablokowali mi konto odrazu po odebraniu paczki xd Na szczęście xbox okazał się legit. Pytałem w mailach wiele razy o powod, nie podali mi do tej pory. Nic z Amazona już nie kupie

elszczepano

@Tylko-Seweryn mój poprzedni zakup z Amazonem to też były jaja... zamówiłem nowy zegarek a przyszedł ze zwrotu (brak folii na tarczy zegarka, luźno latający kabel ładujący w opakowaniu). Tu jednak było spoko bo 20% zwrotu dostałem przez co w sumie wyszedłem na +. Tu jednak sytuacja 2/10... nie mam ani kasy, ani towaru i jeszcze za to zapłaciłem żeby go ode mnie zabrali xD


W banku mi kazali przyjść za tydzień, bo teraz chargeback i tak będzie odrzucony

Tylko-Seweryn

@elszczepano ja pierdole, jaki syf Wołaj jak się rozwiąże

Niepowtarzalny2

@elszczepano miałem już różne przygody ze zwrotami Amazonu, tyle że polskiego. Zdążyło mi się że coś odesłałem i nie dostałem kasy. Prawdopodobnie na magazynie coś się z paczką stało..Procedurę mają taką, że czakaja 30 dni. Jak po tym czasie nie dostaniesz kasy to śmiało pisz do nich na czat, zwracają bez pytania

elszczepano

@Niepowtarzalny2 dostałem dokładnie takie info. Do 30 dni mam czekać i jak się nie doczekam to leci zwrot z automatu podobno. Oczywiście info wyproszone po 2 tygodniach przewalania się z supportem xD

elszczepano

@Tylko-Seweryn chyba się rozwiązało.


Jak minęło 14 dni od dostarczenia zwrotu to dostałem od konsultanta taki formularz do wypełnienia:


```

Incident Report


1. Order number:_______________


2. Today's date. (DD/MM/YYYY):_______________


3. Date return item was shipped. (DD/MM/YYYY):_______________


4. How did you ship back your return? ( For example: DHL, Hermes, UPS, etc. ):_______________.


5. Description of the item returned (item name, color, size, quantity, etc.):_______________.


6. Have you experienced prior issues with returning items to Amazon?_______________


```


Opisałem każdy punkt i odesłałem mailem. Po wypełnieniu odczekałem dzień i napisałem na czacie czy to dostali. Chłop odpisał że wypełniłem niepoprawnie. Po spytaniu co jest źle wypełnione to mi odpisał że właśnie zaakceptował refunda. W apce i na mialu mam info że dostanę zwrot środków w ciągu kilku dni. W przypadku Amazon.pl dzień po takim komunikacie wpadł mi kiedyś zwrot więc temat raczej załatwiony.


Dla potomnych polecam męczyć ich na supporcie, nie odpuszczać. Jak jeden gada bzdury to rozłączyć się na czacie i pisać z drugim aż uzyskamy to co chcemy. Chwytać się wszystkiego co napiszą. Mnie spuszczali na szczaw że mają 30 dni na zwrot, gdzie jeden napisał o 14 dniach. Powołałem się na tę odpowiedź i tylko to mnie uratowało przed czekaniem kolejnych dwóch tygodni.

Tylko-Seweryn

@elszczepano dzięki wielkie, zapisuje sobie w ulubionych na przyszłość. Ile nerwów

elszczepano

@Tylko-Seweryn i ostatni update - dzisiaj wpadły środki na konto (za przesyłkę we własnym zakresie + za plejaka).

Zaloguj się aby komentować