1. Mam internet światłowodowy w #play 1Gb/s
  2. Sprzedałem mieszkanie, chce przenieść neta na inny adres
  3. Dzwonie i pytam czy na nowym adresie jest światłowód i usługi - jest i też 1Gb/s
  4. Proszę o przeniesienie usług i słyszę... że nie, bo play już tego nie robi i mam sie &$@ać w dupe
  5. Podaje im link do ich strony, gdzie piszą, że to robią (https://www.play.pl/pomoc/aum/konto-i-moje-uslugi/warunki-umowy/zmiana-miejsca-zamieszkania)
  6. Oni twardo, że to błąd na stronie i mam się &$@ać w dupe
  7. 3 pisma do UOKIK oraz godzina rozmowy z inspektorem
  8. Inspektor podjarany jak małe dziecko, bo super temat mu wpadł
  9. &$@ać w dupe sieć play
  10. Patrz punkt 9.

#zalesie #internet
Farmer111

Co za fiuty. Dobrze ziom zrobiłeś dla ludzkości.

GODPL

@Farmer111 Miałem przez wiele lat UPC i zawsze przenosiłem usługi, niestety UPC zostało połknięte przez Play i oby im stanęło w gardle, dokładnie jak wiadomo co w gardłach ich starej

dez_

@GODPL jak masz podjaranego inspektora to Panie wygrałeś życie. Nic lepszego niż ambasador Twojego interesu Ci nie pomoże.

rakokuc

@GODPL czy ten inspektor to Bogusław Opacki? Bo jeśli tak, to mam złe wieści - gość pracuje w sanepidzie, nie w uokiku.


Numer telefonu 7,7,7 i 7.

GODPL

@rakokuc Tam tylko dzwonię powiedzieć że jego córka robi gałe po kiblach, a matka to #!$%@? i się rozłączam zawsze

EerieAlligator

@GODPL Dan znać co z tego będzie. Czeka mnie podobna sytuacja, mam neta której jeszcze zakładałem za UPC a będę go chciał przenieść pod koniec roku.

GODPL

@EerieAlligator Obawiam się, że zostaje Ci zerwanie umowy lub walka jak u mnie

exprenpn

@GODPL miałem ten sam problem, też nic nie dało się zrobić. Jedna osoba na infolinii mówi, że się da przenieść a następna, że teraz to Play a umowa była na UPC i trzeba podpisać nową umowę na nowych warunkach.

Ostatecznie wziąłem nju mobile gdzie oferta była tańsza

GODPL

@exprenpn same story, ale nie mam zamiaru im odpuszczać, bo pies im rakietą po buzi jeździł

ismenka

Przenosiłam teraz internet pod nowy adres. Wcześniej podpisywałam umowę z UPC, teraz Play (nic mnie nie informowali o zmianie warunków czy coś; czy że się nie da; ot, przenosimy internet na nowy adres). Termin przenosin ustalony na następny dzień od zgłoszenia. Wszystko przeszłoby gładko za wyjątkiem jednego – konsultantka na infolinii pojebała numer mieszkania XD Próbowałam to zgłosić i zmienić mailowo i na czacie (jeszcze mogłam gołębia wysłać xD), ale cisza i „nic nie mogom” aż w końcu dodzwoniłam się do kogoś kompetentnego i okazało się, że jedyną opcją jest anulowanie przybycia montera i ustawienie nowego terminu. No nic, przeniosłam na następny dzień.


Żeby było śmieszniej, to monter był i tak pod tym złym adresem w 1. terminie, zadzwonił do mnie i podszedł, mówiąc, że nic nie można zrobić, bo na umowie jest inny numer mieszkania, ale sprzęt może mi podłączyć, a umowę do podpisania dostarczy jutro.


I teraz uwaga: sprzęt podłączy, ale za flaszkę XD a internet i tak nie będzie działać, bo adres jest zablokowany systemie xDDD


Jak powiedziałam, że w żaden sposób mnie to nie urządza, to gwiazda zaczęła latać mi po mieszkaniu i ojojować, że on nie wie, czy to nie trzeba jakichś kabli ciągnąć, pisać do administracji o zgodę itd. Tylko stałam spokojnie z wystawionym paluchem, wskazując na gniazdko i mówiąc, że dokładnie tydzień temu był tu router UPC i cała instalacja jest zrobiona pod UPC, więc niech nie pierdoli.


Następnego dnia znowu przybył i od razu poszedł do gniazdka i wszystko przebiegło w ciszy xD POLECAM


Zatem no, trzymam kciuki. Jebać Play xD

GODPL

@ismenka O chłopie, u mnie przyszedł rok temu wesoły pajac montować router i poprosiłem go aby od razu to gówno, które przyniósł przepinał w mostek do mojego routera, bo jak podłącze mój smartdom (43 urządzenia przez wifi bez bramek) w tą ich puszke wyjebie w kosmos, ale on zapewnił że bez problemu.


No więc podłączyłem xD i podziałała z godzinę.


W trakcie trwania umowy wymienili mi urządzenie 6 razy, bo dostawało takiego wpierdolu, że przegrzewało płytkę i chuj je strzelał. 3 razy też skorzystałem z SLA.


Usługa internet backup nigdy nie działała, bo sprzedali mi modem lte, który nie był kompatybilny z routerem play.

Co miesiąc musiałem prosić o zwrot za internet backup i korekte faktury, bo nie mogłem zerwać umowy.


Niech play sie chujem udusi.


Dodam tylko, że obecnie podpisałem umowe z T-Mobile, gdzie nawet pozwolili mi wybrać urządzenie i dopasowali je pod moje wymagania, przypisali mi stałego opiekuna umowy (fajny gość) i dostałem cenę taką, że za pół darmo to mam. Naprawdę lata świetlne dzielą tych dwóch operatorów i na chwile obecną polecam różowych.

VonTrupka

Inspektor podjarany jak małe dziecko, bo super temat mu wpadł

&$@ać w dupe sieć play


wołaj jak wpadnie nowe info w temacie (ง •̀ᴗ•́)ง

po przygodach w oragne wiele lat temu nie dzwonię już na żadną infolinię tylko szukam numeru do centrali danego okręgu

Lata temu usłyszałem, że w centrali central chuja wiedzą i tam się nic nie da załatwić. A przy wisience na torcie: "było do nas dzwonić od razu i załatwiłoby się wszystko w 3 dni, a tak to pan daremnie czekał 2 tygodnie na odpowiedź" to wymiękłem xD

Zaloguj się aby komentować