Małe sklepy Jysk wygrywają z wielkimi domami handlowymi IKEA
www.dlahandlu.plZałożona w 1979 roku przez Larsa Larsena marka Jysk zaczynała od pościeli. Z biegiem czasu poszerzyła swój asortyment i obecnie oferuje meble (stoły, szafki, krzesła itp.), drobne dekoracje (w stylu skandynawskim, jak Ikea), wyposażenie łazienki, a także meble ogrodowych, które dają 35-40% obrotów w sezonie.
Jysk koncentruje swoją działalność na obszarach stanowiących nisze rynkowe, aby stać się jedyną lub referencyjną marką bazującą na wykorzystywaniu pozytywnych opinii i rekomendacji klientów. Sklepy mają znacznie mniejszą powierzchnię niż wielkie domy handlowe jej bezpośredniego konkurenta: około 1250 m² w porównaniu z 15 000, a nawet 20 000 m². Firma nie ma własnych fabryk, jednak produkty sprzedawane są pod nazwą własną Jysk, wyjątek stanowi, np. Wellpur. [...]
https://www.dlahandlu.pl/nonfood/male-sklepy-jysk-wygrywaja-z-wielkimi-domami-handlowymi-ikea,147013.html
#wiadomosciswiat #europa #gospodarka #rynek #handel #ikea #jysk